آخرین عناوین

شنبه 18 فروردين 1397-17:25 کد خبر:52139

انجام بیش از ۲۳۵ هزار مورد ویزیت بیمارستانی در مراکز درمانی و بیمارستان های مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به انجام ۲۳۵ هزار و ۷۰۱ مورد ویزیت بیمارستانی گفت:اين تعداد ويزيت از تاريخ ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۱۷ فروردين ماه سال جاري انجام شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با اشاره به انجام ۲۳۵ هزار و ۷۰۱ مورد ویزیت بیمارستانی  در بخش اورژانس ۴۷ بيمارستاني دولتي دانشگاهي ، تامين اجتماعي و خصوصي  در سطح استان مازندران گفت: اين تعداد ويزيت از تاريخ ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۱۷ فروردين ماه سال جاري که به عنوان تعطيلات نوروزي در نظر گرفته مي شود انجام شده است .

وی اضافه کرد:از مجموع ویزیت شدگان بیمارستانی ، تعداد ۱۹ هزار و ۹۷۴ بیمار در بیمارستانهای استان مازندران بستری و تعداد پنج هزار و ۱۹۷ نفر نيز عمل جراحي شدند .

رییس کمیته خدمات بهداشتی ،سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان، کل ماموریتهاي اورژانس ۱۱۵ استان را ۹ هزار و ۹۱۴  مورد عنوان کرد و اظهار داشت:از مجموع ماموريتهاي اورژانس ۱۱۵ استان در تاريخ ياد شده ، دو هزار و ۷۰۰ مورد موبوط به تصادفات و هفت هزار و ۲۱۴ مورد نيز ماموريتهاي غير تصادفي بوده است 

سیدعباس موسوی در ادامه اظهاراتش ، به انجام  ۲۰ هزار و ۷۶۱ مورد  بازدید میدانی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و آشاميدني و اماکن عمومي در سطح استان اشاره کرد و افزود: از اين تعداد بازديد و نظارت بهداشتي ،۱۶ هزار و ۵۵۲ کيلوگرم مواد غذايي فاسد ،کشف و معدوم شدند.

رییس دانشگاه همچنین از معرفی ۳۲۳ مورد پرونده متخلفین بهداشتی  به مراجع قضایی و تعطیلي ۷۰ مورد از اماکن عمومي و غذايي در سطح استان خبر داد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :