آخرین عناوین

دوشنبه 20 فروردين 1397-20:34 کد خبر:53180

انتقادها و کم کاری هایی که تمامی ندارد:

هر چه بگندد نمکش می‌زنند، وای به روزی که بگندد قول روابط عمومی!!

در نخستین نشست خبری استاندار مازندران، انتقاد از عملکرد مسئول روابط عمومی به ‌حدی بود که استاندار مازندران به شوخی رو به مسئول روابط عمومی کرد و گفت: بلند شو و برو خانه.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، بحث اطلاع رسانی و عدم پاسخگو بودن مسئولان استانی یکی از موارد جدی است که بسیاری از رسانه‌ها برای دریافت اطلاعات با مشکل مواجه هستند.

موضوع عدم اطلاع رسانی و عدم همراهی مسئولان استانی بارها و بارها مطرح شده است و رسانه‌ها برای دریافت اخبار دقیق با عدم پاسخگویی مدیران در حوزه‌های مختلف مواجه هستند.

در نخستین نشست خبری استاندار مازندران، انتقاد ازعملکرد احمد مظفری مسول روابط عمومی استانداری مازندران به مرحله‌ای رسیده بود که استاندار پس از اتمام انتقادات خبرنگاران به شوخی به مسئول روابط عمومی استانداری اعلام کرده بود که آقای مظفری بلند شوید و برید خانه!

به ظاهر توافقاتی بین مظفری و استاندار مازندران در ارتباط با ادامه فعالیتش صورت گرفته است که این مسئول پس از انتقادات شدید رسانه‌ها و گذشت زمان حدود 6 ماهه از آن تاریخ، فرد یادشده همچنان به عنوان متولی روابط عمومی در حال فعالیت است.

میزان انتقادات از عملکرد مظفری پس از طرح موضوع و افزایش اختیارات وی تا حدودی کاهش پیدا کرده است، مظفری با چند تغییر در رویکرد رفتاری خویش تا حدودی نظر برخی از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است و تاکنون در این سمت ماندگار شد.

به دلیل افزایش اختیار و جلب نظر استاندار مازندران، مظفری در نشست خبری 22 بهمن با روی گشاده‌تر حضور پیدا کرد، وقتی بحث عدم پاسخگویی بسیاری از مدیران در این جلسه مطرح شده بود، وی به خبرنگاران قول داد که نشست‌های خبری مدیران استانی را در استانداری مدیریت کرده و به صورت متناوب این نشست‌ها در استانداری برگزار خواهد شد.

بعد از 22 بهمن در اسفند ماه، خبری از برگزاری نشست‌ها و پاسخگویی مدیران نشد،انتظار است که متولی روابط عمومی در استانداری با شروع سال جدید و با توجه به دغدغه رهبر انقلاب اسلامی ایران در ارتباط با شعار سال و بحث حمایت از کالای ایرانی به قول خود عمل کند و زمینه اطلاع رسانه‌ها از برنامه‌های مدیران در ارتباط با تحقق شعار سال را فراهم کند تا رسانه‌ها بتوانند بر آن اساس، در 6 ماهه دوم عملکرد مدیران را ارزیابی کنند.

این موضوع مطرح شده است تا متولی استانداری مازندران در جریان قول‌های داده شده به اصحاب رسانه باشد، چون جریان اطلاع رسانی در استان منتظر دریافت برنامه‌های مدیران استانی در ارتباط با تحقق شعار سال و رفع دغدغه مردم و مقام معظم رهبری هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :