آخرین عناوین

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397-10:21 کد خبر:53416

معاون آتش‌نشانی ساری خبرداد:

انفجار گاز در منزل مسکونی ساری / تصاویر

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: نشت گاز موجب انفجار در منزل مسکونی ساری شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اسماعیل حسین‌زاده اظهار داشت:  نشت گاز موجب انفجار در منزل مسکونی واقع در پشت هتل ساری شده است.

وی بیان کرد: این انفجار موجب مصدومیت چهار نفر شد که آسیب‌دیدگی خیلی جدی است.

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه این حادثه یک بامداد امروز اتفاق افتاد، تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند و در دقایق نخست پس از حادثه مصدومان این حادثه به اورژانس تحویل شدند.

4 مصدوم انفجار گاز در یک منزل مسکونی در ساری

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران نیز از مصدوم شدن 4 نفر بر اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی در پشت هتل مازندران در ساری خبر داد.

زکریا اشکپور اظهار کرد: در ساعت 46 دقیقه بامداد امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه خبر حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در ساری به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های راهبند و آل‌یاسین به محل حادثه واقع در پشت هتل مازندران در ساری اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه چهار نفر دچار سوختگی شدند و مصدومان که یک مرد 47 ساله و دو زن 40 ساله و 20 ساله و یک دختر بچه 5 ساله بودند توسط تیم‌های اورژانس اعزامی پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :