آخرین عناوین

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397-9:39 کد خبر:53458

استاندار مازندران اعلام کرد:

بخشدار پروازی در مازندران نمی خواهیم

استاندار مازندران در نشست با بخشداران استان اعلام کرد:بخشدار پروازی نمی خواهیم ، بخشداران باید قوی و کارآمد ظاهر شوند و محرومیت زدایی کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، محمد اسلامی در نشست بخشداران استان با تاکید بر  نقش و جایگاه بخشداران  گفت: باید آنقدر قوی و کارآمد ظاهر شوید تا مردم حضور دولت در بخش را احساس کنند و تعلقشان به نظام بیشتر شود.

وی  افزود: بخشدار پروازی نمی خواهیم ، بخشداران باید قوی و کارآمد ظاهر شوند و محرومیت زدایی کنند.

استاندار مازندران نظارت بر عملکرد دهیاری ها را یکی از مهم ترین تکالیف بخشداران عنوان کرد و افزود : مردم عملکرد خدمتگزاران خود را زیر ذره بین دارند و باید طوری رفتار و عمل کنید که مردم خرسند شوند.

اسلامی گفت: محرومیت زدایی از ماموریت های اصلی شماست، رفع محرومیت را در تکالیف اصلی خود ببینید و در سال چهلم انقلاب، نهضتی برای محرومیت زدایی در بخش راه بیندازید.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستایی گفت : باید افراد اهل که توانایی ایجاد اشتغال را در روستاها دارند شناسایی شوند و از محل این منابع هم چنین جوانان دانش آموخته همراه با خانواده هایشان برای ایجاد اشتغال اقدام کنند.

اسلامی با اشاره به ضرورت گسترش بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر افزود: بخشداران کمک کنند تا پوشش این بیمه به ۱۰۰ درصد برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :