آخرین عناوین

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397-13:34 کد خبر:53574

بازدید دادستان مرکز استان از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد

دادستان مرکز استان مازندران به همراه اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان از قابلیت ها و توانمندی های بندرامیرآباد بازدید کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایلنا ، دادستان مرکز استان مازندران به همراه اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان از قابلیت ها و توانمندی های بندرامیرآباد بازدید کردند.

براساس این گزارش،در آغاز این بازدید رضوانی مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد ضمن خیر مقدم به دبیرواعضای شورای حفظ حقوق بیت المال ، به تشریح ظرفیت ها و دستاوردهای بندرامیرآباد پرداخت.

دبیرشورای حفظ حقوق بیت المال استان نیز دراین بازدید با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه احیای حقوق عمومی در حوزه های مختلف است گفت:احیا و حفظ محیط زیست ، منابع طبیعی، منابع آبزیان دریای مازندران و همچنین احیای و حفظ رودخانه های متصل به این دریا ، از موارد اصلی حقوق عمومی مردم مازندران می باشد.

حسینی عالمی با برشمردن مشکلات موجود در مازندران ، رعایت نکردن محیط زیست و تعرض به منابع طبیعی را از اصلی ترین مشکلات در این استان نام برد.

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه ۶۷ درصد صادرات بنادر شمالی کشور در بندرامیرآباد انجام می شود، این بندر را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد که دستاوردها و فعالیت های اقتصادی برای رشد و شکوفایی استان بسیار اهمیت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :