آخرین عناوین

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397-14:37 کد خبر:53576

هردم از این باغ بری می رسد:

حضور یک بازنشسته در پست مدیرکلی

حضور بازنشسته‌ها در بدنه دولت معضلی است که در دولت یازدهم و دوازدهم به وفور دیده می‌شود و این امر هرچند در استان مازندران رنگ و بویی متفاوت‌تر داشته اما هنوز ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، استان مازندران در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است حوزه‌هایی که هر بخش آن دارای استعدادهای بالقوه‌ای است که نیاز است با مدیریت درست به بالفعل تبدیل شود.

حضور بازنشسته‌ها در بدنه دولت معضلی است که در دولت یازدهم و دوازدهم به وفور دیده می‌شود، این امر هرچند در استان مازندران رنگ و بویی متفاوت‌تر داشته است اما هنوز ادامه دارد و زمزمه حضور مدیر بازنشسته در یکی از نهادهای فرهنگی استان به گوش می‌رسد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این مدیر با سابقه 37 ساله خدمت و سن بالا عملا توانایی انجام کارهای مدیریتی در این سازمان را ندارد.

نامبرده در کارنامه مدیریتی خود فرمانداری یکی از شهرستان‌های مرکزی استان را هم داشته است و مدتی هم به عنوان مدیرکل در این سمت حضور داشته است.

این در حالی است که این مجموعه از نیروهای جوان و با انگیزه‌ای برخوردار است که توان ایجاد تحول در این زمینه را دارند اما علاقه دولتمردان به مدیران بازنشسته و حضور مجدد آنها در مصدر کار سوالی است که مدت‌ها توسط مردم و رسانه‌ها مطرح می‌شود.

این اداره با ظرفیت‌های گوناگون در استان می‌تواند زمینه‌ساز تحولی بسیار در حوزه ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروهای جوان گردد که نیازمند حضور مدیر فعال و با انگیزه، جوان و با نشاط است تا بتواند تحولی عظیم در این بخش ایجاد کند.

مطمئنا حضور نیروهای جوان در بدنه دولت و به خصوص این اداره کل در استان می‌تواند زمینه‌ساز تحولات شگرف در عرصه مدیریتی گردد و سرعت پیشرفت امورات در این بخش را چندین برابر نماید.

استاندار اصفهانی مازندران در روزهای اول شروع به کار در استان، گریزی به استفاده از مدیران جوان زد و گفت: به قواعد و مقررات در این زمینه پایبند هستم و تغییر مدیران را هم پس از شناخت کافی انجام خواهم داد.

وی یکی از ملاک‌های تغییرات مدیریتی در استان را جوان‌گرایی دانست و افزود که برای پست‌های مختلف ارزیابی‌هایی انجام شده است و براساس جدول نیروی قوی را جایگزین خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که استاندار مازندران درباره این انتصاب چه اقدامی انجام خواهد داد و واکنش‌ها چگونه خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :