آخرین عناوین

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397-20:9 کد خبر:53581

سخنگوی دولت وارد مرکز مازندارن شد :

بازدید معاون رییس جمهور از پروژه های عمرانی مرکز مازندران

معاون رییس جمهور دقایقی پیش وارد مازندران شد و از پروژه های عمرانی شهرداری ساری بازدید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر،محمد باقر نوبخت به همراه استاندار مازندران و شهردار ساری عصر امروز وارد ساری شد و از فاز دوم بوستان ملل ساری بازدید کرد.

نوبخت در این بازدید قول مساعد داد تا نسبت به تخصیص اعتبار دولتی برای تکمیل این پروژه اقدام کند.

معاون رییس جمهور امشب در مراسم افتتاح بزرگ ترین مجموعه فرهنگی شمال کشور، تحت عنوان بوستان ولایت و جشن نیمه شعبان در ساری حضور یافت.

براساس این گزارش، محمدباقر نوبخت اظهار کرد: بسیار خرسندم که در روز بزرگ و خجسته سالروز میلاد باسعادت امام مهدی (عج) در جمع مردم ساری حضور پیدا کردم.

وی بیان کرد: به نمایندگی از رئیس‌جمهور که هر بار نام ساری به میان می‌آید خاطرات بسیار خوبی از حضور بسیار گرم مردم ساری دارد در این مراسم حضور پیدا کردم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه پروژه‌های بسیاری برای رفاه مردم مرکز مازندران در حال انجام است، اضافه کرد: مردم ساری را خیلی دوست دارم، وعده دادیم تا بهره‌برداری و پایان این پروژه‌ها از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه از شهردار شما پشتیبانی مالی می کنم.

نوبخت در افتتاح بوستان ساری و در بین مردم ساری افزود: از استاندار می خواهم که از این شهردار و تیم شهرداری حمایت کامل کنندو پاسخ محبت‌ها و نشاط مردم را با خدمت صادقانه به آنان دهد.

نوبخت در پایان گفت: امیدواریم با همت مجموعه مدیریت شهری شاهد خدمات ارزنده‌ای به مردم باشیم، رییس جمهور نیز از مردم ساری راضی می باشند و از شماها حمایت می نمایند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :