آخرین عناوین

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397-20:31 کد خبر:53584

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس اعلام کرد:

نسبت به واگذاری شرکت چوب فریم حرف دارم

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: سیاست بانک ملی بر این است که واگذاری شرکت چوب فریم اتفاق بیفتد و من نسبت به این واگذاری حرف دارم و برای ما آینده کارگران مهم است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ،محمد دامادی با بیان اینکه در فرودگاه دشت‌ناز کارهای خوبی در گذشته استارت زدیم و امروز تک‌تک آنها را به نتیجه رساندیم، اظهار داشت: موضوع تملک اراضی برای نصب وایرلس که ماه‌ها است وارد ساری شده، انجام شد و این دستگاهی است که تنها چند فرودگاه در کشور آن را دارند.

وی بیان کرد: همان‌طور که قول داده بودیم پرواز ساری به تهران را همه روزه کردیم و همچنین با یک ایرلاین دیگر هم صحبت شد و بزودی پرواز دوم تهران اگر استقبال باشد راه‌اندازی می‌کنیم و درکنارش شهرهای دیگر مانند اصفهان را به‌ صورت دو طرفه توسط این ایرلاین خواهیم داشت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قول دو پرواز استانبول را گرفتم و اگر استقبال مردم باشد این ایرلاین خصوصی استقبال می‌کند و پرواز دوم را هم راه‌اندازی می‌کند و باید توجه داشت که این پرواز وقتی برمی‌گردد مسافر می‌آورد و این یعنی اقتصاد منطقه رشد می‌کند.

دامادی در پاسخ به سوال ما مبنی بر نتایج جلسه با وزیر نیرو با بیان اینکه موضوعات مختلفی در این جلسه از جمله موضوع بحران کم‌آبی مطرح شد، افزود: قبلا هم درباره بحران کم آبی صحبت کردم و این هشدار را داده بودم اما بسنده دوستان به جلسات مختلف و تصمیم گرفتن است.

وی با ابراز تشکر از ستاد قاچاق کالا و ارز بابت صدور مجوز و تامین سوخت برای کشاورزان، تصریح کرد: در گذشته کشاورزان فرم‌هایی را تهیه کرده و برای چاه و تامین سوخت به آبیاری مراجعه می‌کردند گفتیم این را حذف کنند و بزودی به بخشداران و دهیاران ابلاغ می‌شود و با توجه به بحرانی که داریم چاه‌های موجود چه مجاز و غیرمجاز به غیر از جاهایی که تنش آبی داریم سوخت آنها تامین می‌شود تا دیگر کشاورزان از این اداره به آن اداره حرکت نکنند.

دامادی درباره وضعیت شرکت‌های چوب و کاغذ و چوب فریم، گفت: سیاست بانک ملی بر این است که واگذاری شرکت چوب فریم اتفاق بیفتد و من نسبت به این واگذاری حرف دارم و همچنین برای ما آینده کارگران مهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت برداشت چوب از جنگل و حیات شرکت چوب و کاغذ، بیان کرد: برای شرکت چوب و کاغذ موافقت‌های استانی برای برداشت چوب‌های شکسته و افتاده انجام شده و در تهران بررسی خواهد شد و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی همچنین درباره وضعیت مطالبات کارگران شرکت فولاد، اظهار کرد: کارگران شرکت فولاد به مطالبات رسیدند و امروز تنها یک ماه یا کمتر مطالبات عقب افتاده دارند اما هنوز پیگیر این موضوع هستیم تا به صورت اساسی مشکل حل شود.

دامادی درباره تعلل دولت در تکمیل مسکن مهر با بیان اینکه مسکن مهر در همه جای کشور دچار مشکل است و این جزو تعهدات دولت است که انجام شود و مهم نیست چه دولتی است، خاطرنشان کرد: کشور معطل این دولت و آن دولت نباید باشد و وظیفه هر دولتی در هر زمانی است که به تعهدات عمل کند، امروز تعهدات دولت قبل مانده و فردا تعهدات دولت فعلی باقی می‌ماند که دولت بعدی باید آن را محقق کند.

وی پیرامون مشکلات شرکت کشت و صنعت شمال و اخراج شدن بیش از 50 نفر از کارگران، بیان کرد: برای پیگیری مشکلات کشت و صنعت شمال اقداماتی شده و دیروز در شورای تامین استان نیز جلسه‌ای در این باره انجام شد.

دامادی با تاکید بر اینکه تعدیل نیرو کار مغایر اصول اخلاقی است، گفت: از مدیر شرکت درخواست داریم اگر مشکلی وجود دارد بیاید مشکل را حل کنیم و صورت مسئله را پاک کردن و زور رساندن به کارگر خیلی هنر نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :