آخرین عناوین

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397-23:18 کد خبر:53587

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در مجلس خبر داد:

موافقت سازمان بنادر با انتخاب منطقه آزاد تجاری امیرآباد

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: مخالفتی با انتخاب منطقه آزاد تجاری امیرآباد به‌ عنوان بزرگترین ظرفیت اقتصادی استان وجود ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خانه ملت، علی محمد شاعری در خصوص موافقت سازمان بنادر با منطقه آزاد امیر‌آباد ، اظهارداشت: سازمان بنادر و کشتیرانی کشور با منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد بهشهر موافقت کرده است، افزود: جلب این موافقت، آخرین مرحله قبل از تصویب منطقه آزاد در هیئت دولت بوده است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: از استاندار جدید مازندران می خواهم با پیگیرى این موضوع و تصویب آن در هیئت محترم دولت تلاش نموده و گامی جدى در جهت توسعه اقتصادی وایجاد اشتغال استان مازندران بردارد و به شعار سال جامه عمل بپوشاند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به تاکیدات نماینده ولی فقیه در مازندران مبنی بر حفظ وحدت، انسجام و بهره گیری از ظرفیت های این استان، بعید می دانم کسی با انتخاب منطقه آزاد تجاری امیرآباد که بزرگترین ظرفیت اقتصادی استان است مخالفتی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید و تقدیر و تشکر از وزیر راه و شهرسازى و جناب اقاى راستاد مدیر عامل محترم سازمان بنادر ایران، خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت محترم نسبت به تصویب هرچه سریعتر منطقه آزاد امیرآباد مازندران اقدام شایسته و لازم را بعمل آورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :