آخرین عناوین

جمعه 27 تير 1393-16:28 کد خبر:548

سکوت معنا دار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان نیمه شعبان ساری در مقابل نابینا شدن بیماران

برخی از بیمارانی که برای عمل آب مروارید چشم خود به بیمارستان نیمه شعبان ساری مراجعه کرده بودند با عفونت مواجه شده اند.


به گزارش خزرخبر،طی هفته جاری چندین بیمار برای انجام عمل آب مروارید به بیمارستان نیمه شعبان ساری مراجعه کردند که تنها 24 ساعت پس از مرخصی از بیمارستان به علت عفونت در ناحیه چشم، مجبور به بازگشت به بیمارستان شده اند.

در همین زمینه یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر، اظهار داشت: چندین نفر طی چند روز گذشته برای انجام عمل آب مروارید چشم به بیمارستان نیمه شعبان ساری مراجعه کردند اما ظرف 24 ساعت بعد از عمل با عفونت مواجه شدند.

وی افزود: تاکنون طبق اخبار رسیده دو نفر از این چند نفر بیمار عمل جراحی شده از ناحیه چشم، به علت شدت عفونت به تهران منتقل شدند که متاسفانه یک نفر بینایی خود را از دست داد.

این منبع آگاه اظهار داشت: تاکنون طی اظهارات صورت گرفته و بررسی های انجام شده،علت اصلی عفونت چشم بیماران به علت عفونت ناشی از اتاق عمل بوده و سهل انگاری کادر دست اندرکار بوده است.

در همین زمینه چند بار با رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تماس گرفته ایم تا صحت و سقم این خبر را جویا شویم اما متاسفانه تلفن ایشان جوابگو نبوده است.

یحیی پور از مسئولین بیمارستان نیمه شعبان نیز در تماس خبرنگار ما با او اعلام نمود:در این زمینه به رسانه ها پاسخگو نمی باشد و برای دریافت پاسخ به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه نمایید.

در همین زمینه با واحدی فرماندار ساری هم تماس گرفته ایم که ایشان با ابراز بی اطلاعی از این موضوع اعلام نمود که در اسرع وقت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

مدینه و ذلیکانی از اعضای نظارت کمیسیون بهداشت شورای شهر ساری در گفتگو با خزرخبر اعلام داشته اند:گزارشات زیادی از منابع موثق به دست ما رسیده که جلسه ای داخلی در همین زمینه برگزار شده و تصمیم گرفته شد تا در روز یکشنبه با حضور در بیمارستان فوق نسبت به پیگیری و بررسی های بیشتر این موضوع اقدامات لازم انجام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :