آخرین عناوین

شنبه 28 تير 1393-1:4 کد خبر:552

فرمانده انتظامی میاندورود اعلام کرد:

حضور نیروهای تکفیری در میاندورود کذب است

فرمانده انتظامی میاندورود با اشاره به بروز برخی شایعات در مورد حضور گروه‌های تکفیری در میاندورود گفت: مردم میاندورود به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.


به گزارش خزرخبر،هادی نصیری در گفت‎وگو با فارس، در مورد رواج شایعاتی در این شهرستان مبنی بر اقدامات خرابکارانه برخی گروه‌های تکفیری در روستاهای بخش گهرباران، تصریح کرد: تاکنون هیچ مورد ناامن کننده‌ای در میاندورود نداشته‌ایم.

وی با تایید وجود شایعاتی درباره وجود گروهک‌های تکفیری در این شهرستان تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان میاندورود همچون همیشه اوضاع امنیتی مردم را زیر نظر دارد و اعلام می‏‌کنم که مردم توجهی به شایعات نکنند.

فرمانده انتظامی میاندورود امنیت را از مولفه‌های مهم حاکم در جامعه دانست و افزود: این شایعات در زمان‌های مختلف و در مکان‌های متفاوت رواج پیدا کرده اما مردم باید همچون همیشه به کار و تلاش روزانه خود بپردازند زیرا هیچ موردی از این اقدامات مشاهده نشده است.

بر اساس این گزارش، بروز برخی شایعات در روزهای گذشته مبنی بر اقدامات جنایت‎کارانه گروه‌های تکفیری در روستاهای این شهرستان سبب نگرانی بی‌مورد برخی از اهالی شده بود.

هرچند این شایعات بی‌مورد و بی‌اساس در برخی دیگر از نقاط استان نیز رواج پیدا کرده بود اما در میاندورود شایعات به حدی بود که به دغدغه مردم و برخی از مسئولان نیز بدل شد و برخورد با رواج‌‌دهندگان این توهمات برای افزایش بیش از پیش امنیت روانی مردم توسط دستگاه‌های مسئول ضروری به نظر می‎رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :