آخرین عناوین

شنبه 28 تير 1393-23:2 کد خبر:554

جعفر رعیت

ادامه فعالیت مدیران بازنشسته تا کی؟!؟

آقای استاندار:آیا در استفاده از جوانان متخصص و متعهد و ...در برخی پست های حساس مانند فرمانداری ها،معاونت های استانداری ضرر نموده اید؟


خزرخبر- بر اساس نظر کارشناسان مجرب و بر اساس تجارب کسب شده ،استفاده از نیروهای جوان ،کارآمد و متخصص در هر کاری باعث موفقیت های چشمگیر و چند برابر در هر کار،توسعه و پیشرفت در آن حوزه می شود که می توان این نظریه را به چشم در کشور و استان به خوبی مشاهده نمود.

سفارش رهبر معظم انقلاب نیز استفاده از نیروهای جوان کارآمد ،متخصص و متعهد بوده که این سفارش رهبری در حوزه های حساس مخصوصا نظامی و انتظامی به وضوح مشاهده می شود و جوانان نیز توانسته اند به خوبی جواب اعتماد و بکار گیری از این قشر را نشان دهند.

اما مشخص نیست و جای سوال می باشد که چرا مسئولین استان (نمایندگان مجلس،استاندار و ....) این موضوع مهم را نادیده گرفته و همچنان بر استفاده از نیروهای بازنشسته که دیگر آن عملکردهای سابق را نداشته و بعضا عملکرد های سابق آنها نیز دارای شبهات و سوالات زیادی بوده و دارد، اصرار دارند؟

جای سوال این است که آیا مسئولین استان از رهبر انقلاب مجرب تر، داناتر و کارشناس تر می باشند که ایشان استفاده از نیروهای جوان را سفارش و عملی نموده اند و پاسخ واگذاری مسئولیت به جوانان ارزشی و نخبه را نیز گرفته اند اما شماها همچنان بر استفاده از برخی نیروهای بازنشسته تاکید و اصرار دارید؟!

آقای استاندار:آیا در استفاده از جوانان متخصص و متعهد و ...در برخی پست های حساس مانند فرمانداری ها،معاونت های استانداری ضرر نموده اید؟

آیا واقعا در استان توانمند مازندران که دارای بیشترین نیروی توانمند حتی در سطح مقامات کشوری می باشد نیروی جوان کارآمد،متخصص،دارای مدرک تحصیلی بالا،مجرب و .....کم داریم؟

آقای استاندار مگر خودتان در چندین جلسه اعلام نکرده اید که جوانان تحصیلکرده ،متعهد، نخبه و خلاق زیادی در استان وجود دارند که بیکار می باشد؟آیا با عدم بکارگیری مدیران بازنشسته ،نمی توانید از این نیروها بکار گیری نمایید؟شاید بهانه شما عدم مجوز استخدام و بکار گیری نیرو باشد که این بهانه صحیح نمی باشد زیرا اگر اینطور باشد جذب نیروهایی که با سفارش مسئولین(اقوام،آشنایان و دوستان و سفارشی ها و  .... )در هر اداره صورت می گیرد،چگونه انجام می شود؟

آقایان مسئول:چرا اصرار بر استفاده از مدیران کلی دارید که حکم بازنشستگی آنها صادر و ابلاغ شده و حتی عملکرد آنها زیر سوال می باشد؟

آقایان نمایندگان،استاندار،مسئولین دست اندر کار مازندران:

چرا مسائل سیاسی و شخصی را بر منافع استانی و مردمی ترجیح می دهید؟این ملاحظه کاری های شما تا کی ادامه خواهد داشت؟

آیا باید نام مدیران و یا سازمان هایی که دچار فرسودگی مدیریتی شده اند رسانه ای شود تا شما کمی به خود آیید؟؟

آقایان نماینده،استاندار ،مسئولین دست اندرکار:

مدیرانی در استان داریم که بیش از 10 سال بر مسند آن اداره قرار داشته و همواره در حاشیه قرار دارند و چون خیال آنها از بابت عدم تغییر و جابجایی شان راحت می باشد در نتیجه به جز کارهای معمولی روزانه ،هیچ گونه کار خاصی انجام نمی دهند و از نظر علمی و عملی هم،مدیری که بیش از 10 سال و یا بیشتر بر مسند یکی اداره قرار دارد ،دیگر خلاقیت و نوآوری و مورد خاصی ندارد تا در آن مسند بروز دهد در نتیجه، لازم است تا شخص مجرب  و متخصص دیگری که دارای توانایی بیشتری باشد به جای آن شخص منصوب شود.

برای بسیاری از کارشناسان و مردم جای سوال می باشد که وقتی که در هر جلسه و همایشی از وضعیت اشتغال و بیکاری نخبگان و جوانان صحبت و اعلام ناراحتی می کنید پس چرا در عمل نسبت به بازنشسته نمودن مدیران فوق الذکر و جابجایی آنها با نیروهای جوان و .... اقدام نمی کنید؟!؟

شما ای نمایندگان استان مازندران ، استاندار و مسئولین استان:

مگر همیشه اعلام نمی کنید که از انتقادها و پیشنهادهای سازنده استقبال می کنید و گوشه ای از تکلیف این انتقادهای سازنده و پیشنهادهای کاربردی را بر عهده رسانه ها نگذاشته اید،پس چرا نسبت به انتقادها و پیشنهادهای رسانه ها بی توجه هستید؟

موضوع مطرح شده فوق پیشنهادی برای حل فقط چند درصد از مشکل بیکاری استان می باشد که منتظر می مانیم تا ببینیم چقدر برای شما مسئولان استان مهم و با ارزش می باشد؟هر چند از این پیشنهادها قبلا هم به شما اعلام شده و متاسفانه ترتیب اثری داده نشد اما ما این وظیفه را از گردن خود گرفته و بر گردن شما گذاشته ایم و امیدواریم دین خود را به جوانان تحصیل کرده ، متعهد ، توانا و مجرب استان به خوبی و هر چه زودتر ادا نمایید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :