آخرین عناوین

شنبه 28 تير 1393-23:52 کد خبر:556

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ساری خبر داد:

آغازثبت نام طرح تبدیل خودروهای تاکسی فرسوده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری گفت:طرح تبدیل خودروهای تاکسی فرسوده آغاز شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل ازروابط عمومی سازمان تاکسیرانی ساری، حمیدرضا فضل الله نژاد افزود:طرح تبدیل خودروهای تاکسی فرسوده تا مدل 1383از 26 تیرماه شروع و تا 5مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سال 90 به اجرا در می آمد ولی بدلیل نواسانات قیمت خودرو و همچنین عدم پرداخت تسهیلات مسکوت مانده بود و باعنایت به مصوبه جدید هیات دولت و ستاد ساماندهی سوخت کشور این طرح شروع گردیده است، خاطر نشان کرد:این طرح در سال های قبل بصورت نقدی بوده که با توجه به عدم استقبال ،به صورت اقساط و تسهیلات بانکی در آمده است .

فضل الله نژاد با اشاره به اینکه مدت این طرح کوتاه و محدود است، اظهار داشت : مالکین خودروهای تاکسی فرسوده تا سقف 20 میلیون تومان وام بانکی دریافت و خودروی اسقاطی آنان 5 میلیون تومان  خریداری و فقط  به مبلغ 3 میلیون تومان  به صورت نقدی پرداخت می نمایند.

وی با اعلام عدم ثبت نام مالکین خودروهای تاکسی فرسوده تصریح کرد :درصورت عدم ثبت نام توسط مالکین این مدل خودروهای تاکسی فرسوده ،امکان ابطال  سهمیه سوخت و عدم تردد خودروهای مورد نظر در سال آتی وجود خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری همچنین گفت:مالکین تاکسی های فرسوده می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو جهت ثبت نام به سازمان تاکسیرانی ساری واقع در خیابان معلم بلوار پرستار نبش قائم مراجعه نمایند.

فضل الله نژاد با اشاره به ابطال کارت سوخت مسافربرهای شخصی اظهار داشت: ابطال کارت سوخت مسافر برهای شخصی و روستایی از سال 90 در دستور کار به صورت کشوری قرار گرفته و از سوی ستاد ساماندهی سوخت کشور انجام پذیرفت و به هیچ وجه امکان تردد خودروهای مسافر بر شخصی در سطح شهر ساری میسر نمی باشد.

شایان ذکر است ساری درحدود 600 تاکسی فرسوده تا مدل 1383دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :