آخرین عناوین

يکشنبه 29 تير 1393-0:18 کد خبر:557

تكريم و تجليل مسئولین مازندران ازمادر شهيد سيد علي دوامي

نماينده محترم ولي فقيه در مازندران به اتفاق معاون سياسي امنيتي استانداري و مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با مادرسردار شهيد سيد علي دوامي ديدار و از او تجليل كردند.


به گزارش خزرخبر ،همزمان با سالروز شهادت مولاي متقيان امير مومنان حضرت امام علي(ع) حضرت آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري به اتفاق معاون سياسي امنيتي استانداري ، رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران عصر روز شنبه بيست و هشتم تيرماه در شهرستان ساري به ديدار اسوه صبر و ايثار و مادر مقاوم سردار شهيد عرصه هاي نبرد حق عليه باطل سيد علي دوامي رفتند.

در اين ديدار نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه مركز استان طي سخناني گفت: شهدا با ايمان و باور قلبي و با اطاعت امر از امام عظيم الشان ،تمام هستي ( جان)خود را در طبق اخلاص نهادند و با خداي خويش معامله كرده و بسوي معبود خود شتافتند تا اسلام زنده بماند.

حضرت آيت اله طبرسي در ادامه افزود:شهدا رسالت خود را همانگونه كه خود مي خواستند انجام دادند و امروز مسئولين تعهدي كه نسبت به شهدا دارند ( همانا ادامه راه شهدا و پيروي از ولايت) عمل نمايند و از خانواده هاي صبور آنان دلجويي و تجليل بعمل آوردند.

نماينده ولي فقيه در استان در پايان گفت: همانطوريكه شهداي عزيز ما در آن زمان به نداي امام راحل لبيك گفتند امروز وظيفه همه ماست تا به دعوت مقام معظم رهبري لبيك گفته و فرمايشات معظم له را سرلوحه كار خود قرار دهيم تا شهدا از ما راضي و خشنود شوند.

رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران ضمن تسليت سالروز شهادت حضرت علي(ع) طي سخناني گفت: تكريم،تعظيم ، سپاسگزاري و قدرشناسي ازخانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران وظيفه همه مسئولين و خدمتگزاران به نظام است.

وي اظهارداشت:شهيد گرانقدرسيد علي دوامي تنها فرزند ذكور اين خانواده در 21 رمضان 1346 تولد يافت و در سن بيست و يك سالگي در 21 ماه رمضان سال 1367 درشلمچه به درجه رفيع شهادت نائل گرديد بطوريكه تولد و شهادت اين شهيد والامقام در 21 ماه رمضان سالروز شهادت حضرت علي (ع) بوده است.

رضايي تصريح كرد:شهيد سيد علي دوامي جانشين گردان مسلم عقيل و مسئول اطلاعات عمليات بوده كه به سردار( راز 21) معروف است.

وی از حضرت آيت اله طبرسي نماينده محترم ولي فقيه در مازندران ، دكتر يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري ، شهردار و فرماندار ساري بدليل حضور در اين ديدار و تجليل و تفقد از مادر سردار شهيد سيد علي دوامي تقدير و تشكر كردند.

مادر فداكارسردار شهيد گرانقدر دوامي در سخنان خواستار ادامه راه شهدا از سوي تمامي مسئولين شد.

وي گفت :نگذاريم خون شهدا پايمال و اهداف شهدا كم رنگ شود و آنچه را كه راه و روش آنان بوده انجام دهيم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :