آخرین عناوین

يکشنبه 29 تير 1393-8:28 کد خبر:560

رئیس هیئت جودو مازندران خبر داد :

برگزاری مسابقات استانی جودو جام شهید گرجی

رئیس هیئت جودو استان مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات استانی در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در یک روز انجام می شود و در آن شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر می پردازند...


خزرخبر - رئیس هیئت جودو استان مازندران گفت: مسابقات استانی جودو ، جام جودوکار شهید محمد مهدی گرجی برگزار می شود.

مجتبی قدمی درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یک تیم ازهر شهرستان در این دوره از مسابقات استانی شرکت می کند، اظهار داشت: حدود 10 تیم و در تمامی اوزان در این مسابقات حضور خواهند داشت .

رئیس هیئت جودو استان مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات استانی در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در یک روز انجام می شود و در آن شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی اظهار داشت: مسابقات استانی جودو ، جام شهید گرجی به میزبانی شهرستان قائم شهردر روزپنج شنبه سی ام مردادماه 93 انجام خواهد شد .

قدمی با اشاره به نزدیکی مسابقات جودو قهرمانی استان ، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی مسابقات جودو قهرمانی استان مازنداران ، جام شهید محمد مهدی گرجی فرصت تدارکاتی خوبی است که جودوکاران شهرستان های استان خود را برای مسابقات قهرمانی آماده کنند .

رئیس هیئت جودو استان با بیان اینکه مازندران دارای جودوکاران جوان و مستعدی است ، اظهار امیدواری کرد تا برگزاری این گونه مسابقات در شهرستان های مختلف تداوم یابد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :