آخرین عناوین

دوشنبه 27 بهمن 1393-21:33 کد خبر:5604

قابل توجه مدیران کل مازندران:

اتمام حجت استاندار مازندران با مدیران غایب!/معرفی دستگاه ها و مدیران کم کار مازندران

دستگاه های کم کار در استان مازندران از سوی مسئولان استانداری معرفی شده اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر،استاندار مازندران  در جلسه کمسته برنامه ریزی و توسعه استان گفت : از حضو پرشور و حماسی مردم مازندران در راهپیمائی 22 بهمن تشکر می کنم.

ربیع فلاح در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه استان مازندران با بیان اینکه در دهه مبارک فجر فرصتی پیش آمد تا دستاوردهای دولت تدبیر وامید را به نمایش بگذایم ، افزود: 1385طرح با اعتبار 650 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در این دهه وزرای کشور و ارتباطات به مازندران سفر کردند که در بحث ارتباطات با اعتبار 300 میلیارد تومانی در بخش زیرساخت اقدامات خوبی صورت گرفت.

ربیع فلاح با تاکید بر اینکه رحمانی فضلی وزیر کشور از استقبال بی نظیر مردم مازندران در راهپیمائی 22 بهمن تقدیر کرد ، افزود : مازندران با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ، اعتبارات خوبی را در سال 93 جذب کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مازندران اظهار داشت : در آستانه عید نوروز ستاد تسهیلات سفر باید فعال شود و از هم اکنون فرمانداران و شهرداران به پاک سازی و زیبا سازی شهرستان ها اقدام و خود را آماده استقبال از مسافران و هموطنان کنند.

به گزارش مازنی خبر ؛ استاندار مازندران با تاکید بر اینکه با همدلی و اتخاد بین مسئولین می توان اقدامات بهتری در مازندران انجام داد ، ادامه داد : یکی از اقدامات خوب دولت محترم بحث تحول درمان و سلامت بود که در مازندران باید در جهت استمرار و رفع کاستی ها بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به غیبت تعدادی از مدیران دستگاه های اجرائی در جلسه کمیته برنامه ریزی استان ، افزود : از امروز مدیران دستگاه های اجرائی برای غیبت در جلسات کمیته برنامه ریزی باید از بنده اجازه بگیرند.

ربیع فلاح افزود : یکی از نکاتی که برای بنده قابل قبول نیست بحث برگشت اعتبار است در صورتی که تلاش کردیم اعتبار جذب کنیم ولی در بعضی دستگاه ها شاهد برگشت اعتبارات بودیم.

استاندار مازندران با اشاره به تخصیص اعتبارات به ادارات استان گفت : در بعضی از دستگاه ها اعتبارات لازم تخصیص داده شده است ولی طرح ها شروع نشده است که این موضوع قابل قبول نیست.

در ادامه جلسه علی احسانی معاون برنامه ریزی استاندار مازندران با اشاره به غیبت متعدد رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسات کمیته برنامه ریزی گفت : تعداد غیبت مسئولین در این جلسات از 3 بار بیشتر شود ، موضوع را به وزرای آنها اعلام می کنیم.

وی افزود : در بین کارگروه های کمیته برنامه ریزی ، به ترتیب کارگروه امور زیربنائی و شهرسازی به مدیریت دکتر نبیان ، کارگروه پژوهش با مدیریت مهندس خیریانپور و کارگروه اجتماعی و فرهنگی با مدیریت دکتر یونسی بیشترین فعالیت را داشته اند.

احسانی ادامه داد : خوشبختانه مسیر توسعه استان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با هدایت دکتر ربیع فلاح مشخص شده است.

به گزارش مازنی خبر ؛ همچنین در این جلسه ایرج ولی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران به ارائه گزارشی از وضعیت بودجه دستگاه های استان پرداخت.

بنابر این گزارش ، در بخش ادارات به تریب دستگاه های ثبت و احوال ، جهاد کشاورزی ، آب منطقه ای و اوقاف و همچنین در بخش شهرداری ها ، بابل ، محمود آباد ، چالوس و امیرکلا بیشترین برگشت اعتبار را داشتند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :