آخرین عناوین

پنجشنبه 30 بهمن 1393-0:22 کد خبر:5610

فرماندار قائمشهر هشدار داد:

معرفی اداره جهاد کشاورزی به دلیل تخلف به شورای حفظ حقوق بیت المال/برخورد جدی با دستگاه های متخلف

فرماندار قائمشهر از معرفی دستگاه های متخلف در بخش ساخت و سازهای غیر مجاز به شورای حفظ حقوق بیت المال خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر ،دادستان عمومی و انقلاب قائمشهر در جلسه کارگروه مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز این شهرستان حسین عشقی با بیان اینکه ادارات باید در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز راساً وارد شوند ؛ افزود : روسای ادارات مختلف از جمله راه و شهرسازی یا جهاد کشاورزی بر قانون اشرافیت دارند و قانون نیز به آنها اجازه داده است اگر تخلفی در حریم آنها ایجاد شد ، برخورد کنند.

فریبرز عشقی ادامه داد : ساخت و سازهای غیرمجاز یک شبه ایجاد نمی شود لذا اگر از روز اول جلوی آنها گرفته شود دیگر شاهد از بین رفتن سرمایه مردم نیز نخواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه مردمی که ساخت و ساز غیر مجاز انجام دادند در هنگام اجرای حکم تخریب مدعی می شوند اگر کارشان خلاف بود چرا از روز اول جلوی آن گرفته نشد ، تصریح کرد :  قانون می گوید دستگاه مربوطه باید از همان ابتدا جلوی احداث ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرد .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر اظهار داشت : اگر قانون را خوب اجرا کنیم دیگر نیازی به این جلسات یا دهگردشی نیست.

وی افزود : دستگاه هایی خدماتی چون ادارت آب ، برق و گاز نیز نباید به ساخت و سازهای غیرمجاز خدمات بدهند.

در ادامه فرماندار قائم شهر نیز گفت : از همکاری دادستان شهرستان قائم شهر کمال تشکر را داریم.

بر پایه این گزارش مهدی محمدی افزود : در روستای "می کلا" در اراضی کشاورزی شاهد احداث ساخت و سازهای غیرمجاز بودیم لذا اداره جهاد کشاورزی به عنوان متخلف به شورای حفظ حقوق بیت المال استان معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با دستگاه هایی که در موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاهی کنند ، برخورد جدی خواهد کرد ، تصریح کرد : زمین را نمی شود از کشورهای دیگر وارد کرد لذا برای حفظ زمین های کشاورزی باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

فرماندار قائم شهر اظهار داشت : هیچ دستگاه خدمات رسانی حق ندارد به ساخت و سازهای غیرمجاز خدمات ارائه دهد.

محمدی با بیان اینکه اگر یک مسئول حکم انفصال از خدمت بگیرد درس عبرتی برای دیگران خواهد شد ؛ افزود : هشدار می دهم برخورد با دستگاه هایی که کوتاهی کنند ، جدی خواهد بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :