آخرین عناوین

جمعه 1 اسفند 1393-21:51 کد خبر:5617

پس از ماه ها صبر و تحمل فشارها:

انتقادپذیرترین مدیر کل مازندران هم رفتنی شد

مدیر کل روحانی و انتقاد پذیر فرهنگ و ارشاد مازندران نیز رفتنی شد.


به گزارش خزرخبر،بحث تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در همان نخستین ماه های آغاز به کار دولت اعتدال مطرح شد اما ابراهیمی که یک روحانی بوده و در حوزه فرهنگ از صاحب نظران می باشد بدون توجه به مسائل سیاسی و فشارها،سعی نمود تا آنچه را که در حوزه کاری او بوده به بهترین وجه انجام دهد.

وی سعی نمود با بهره گیری از نیروهای جوان ، با اخلاق و توانا در بخش های مختلف این اداره را از حاشیه دار شدن دور نگه دارد.

ابراهیمی که تاکنون در مقابل انتقادهای تند و معمولی و سازنده و غیر سازنده برخی رسانه ها و اشخاص ،صبر و بردباری و برخورد خوب را سرلوحه کار خود قرار داده بود توانست عملکرد و خاطره خوبی از خود بیادگار بگذارد.

بر اساس این گزارش برخی از رسانه ها از قول ابراهیمی نقل کرده اند که( ابراهیمی به دلیل قرار گرفتن در آستانه بازنشستگی و برخی ملاحظات اداری تمایلی به ادامه مدیریت نداشته و قصد دارد به دستگاه تعلیم و تربیت بازگردد) که این احتمال در مقابل شایعات دیگر به صحت نزدیک تر می باشد.

بر اساس شنیده ها ،از افراد زیادی به عنوان مدیر کل آینده اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران نام برده می شود اما در بازی سیاست باید دانست تا روز تودیع و معارفه نمی توان بر اساس شایعات و شنیده ها،نام کسی را با قاطعیت اعلام کرد. از افرادی چون شادمان (مدیرکل امور اجتماعی استانداری)، محمود دیانی( معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران) و احد جاودانی ( معاون سابق فرهنگی ارشاد مازندران) برای پست مدیر کلی ارشاد مازندران بیشتر نام برده می شود.

به گزارش خزرخبر،گویا قرار است معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، امور را تا انتصاب مدیرکل جدید به دست بگیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :