آخرین عناوین

يکشنبه 29 تير 1393-14:39 کد خبر:562

انتصاب یک بخشدار دیگر در مرکز استان

بخشدار جدید کلیجان‌رستاق مرکز مازندران معارفه شد

سید تقی رسولی به عنوان بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق مازندران معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پس از کنار گذاشتن بخشدار کلیجان‌رستاق که فرمانداری ساری دلیل آن را اجرای مصوبه دولتی برای به کارگیری نیروهای وزارت کشوری در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها عنوان کرد و به جای آن معاون عمرانی فرمانداری ساری را مدتی به عنوان سرپرست بخشداری این منطقه گمارد، بالاخره جواد واحدی فرماندار ساری کلید بخشداری منطقه کلیجان‌رستاق را با حکم استاندار مازندران به سید تقی رسولی سپرد.

سید تقی رسولی که قبلا سمت‌هایی را در دهیاری و فرمانداری ساری داشت به عنوان بخشدار منطقه منصوب شد تا این بخش از استان مازندران با مدیریت مستقل به فعالیتش ادامه دهد.

فرماندار ساری پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه بخشدار کلیجان‌رستاق اظهار داشت: رسولی شناخت کاملی از این بخش دارند و استفاده ایشان برای این بخش کمک به توسعه و رفع مشکلات مردم است.

جواد واحدی بیان داشت: مسئول بخش برای توسعه منطقه از ظرفیت بخش استفاده کند و تلاش کند تا منویات دولت برای محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه آب و راه در این منطقه وجود دارد، گفت: زمینه برای کاهش بروز و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توسعه راه‌ها در دستور کار نماینده دولت در منطقه قرار گیرد.

فرماندار ساری اضافه کرد: برای توسعه این بخش نیاز به کارگیری همه نیروهای مستعد منطقه است که در این زمینه مشاوره‌های لازم در دستور کار مسئول بخش قرار گیرد.

در ادامه بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق نیز اظهار داشت: فقر منطقه کلیجان‌رستاق پنهان است و برای رفع فقر و محرومیت منطقه نیاز به تلاش جمعی است.

سید تقی رسولی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این منطقه بسیار ضعیف است، غیر از ضعیف بودن زیرساخت‎های عمرانی در مسائل فرهنگی نیاز به اقدامات اساسی است که قبلا به این منطقه و بخش کمتر توجه شد.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور سرمایه‌گذاران مستعد در این منطقه خبر داد و گفت: به دلیل نداشتن راه مناسب دسترسی سرمایه‌گذران در این بخش حضور پیدا نمی‌کنند.

بخشدار کلیجان‌رستاق اضافه کرد: اقداماتی برای تکمیل راه ساری به تاکام در دستور کار قرار دارد ولی عملیاتی نشد که نیاز است مسئولان استانی و شهرستانی در این زمینه ورود مناسبی داشته باشند.

وی خواستار مساعدت مسئولان شهرستانی برای استقرار نمایندگی ادارات در این منطقه شد و گفت: پیگیری برای ایجاد دفتر نمایندگی ادارات در این منطقه را در برنامه کاری خویش قرار می‌دهیم.

در حال حاضر بخش دودانگه ساری نیز به صورت سرپرستی با مسئولیت حسینی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ساری اداره می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :