آخرین عناوین

يکشنبه 29 تير 1393-20:3 کد خبر:563

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي مازندران:

آخرین وضعیت بیماران نابینا شده در بیمارستان نیمه شعبان ساری/اعزام دو نفربه مراکز فوق تخصصی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي مازندران، با اشاره به مشكل پيش آمده در اتاق عمل بيمارستان نيمه شعبان ساري گفت: مراتب با توجه به شرح وظايف معاونت درمان در  حفظ و ارتقاي كيفيت ارائه خدمات درماني در مراكز تحت پوشش به بيماران  ، به طور جدي در حال پيگيري است .


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، دكتر عليرضا مردانشاهي گفت:  با توجه به گزارش اوليه مشكل پيش آمده براي بيماران در اتاق عمل بيمارستان نيمه شعبان، موضوع از طريق مركز درماني و كارشناسان نظارت دانشگاه علوم پزشكي مازندران مورد پيگيري قرار گرفت .

وي ادامه داد: بر اساس بررسي وگزارش اوليه تعدادي از بيماران يكي از اتاق عمل هاي آن مركز (۱۰ نفر )در روز دوشنبه مورخ  ۲۳ تيرماه دچار عفونت محل عمل  جراحي گرديدند كه بعداز اقدامات و مداخلات بيمارستان ، ۴ نفر از بيماران بهبودي يافته و ترخيص شده اند و ۴ نفر ديگر فعلا در اين مركز بستري و در حال مداوا مي باشند و دو نفر ديگر كه مشكل جدي دارند كه به مراكز فوق تخصصي جهت ادامه سير درمان ارجاع شدند .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي مازندران تصريح كرد: طبق گزارش اوليه در اتاق عمل مذكور طي روز هاي بعد از  واقعه۴۰  عمل جراحي از همان نوع  بدون عارضه صورت گرفته است. 

دكتر مردانشاهي با بيان اينكه كميته هاي بيمارستاني مربوطه براي بررسي علت موضوع و ارائه گزارش نهايي به معاونت درمان دانشگاه در حال انجام اقدامات لازم مي باشند، اظهار داشت: مراتب با توجه به شرح وظايف معاونت درمان در حفظ و ارتقاي كيفيت ارائه خدمات درماني در مراكز تحت پوشش به بيماران  به طور جدي در حال پيگيري است .

وي خاطرنشان كرد: بديهي است با عنايت به تعداد بالاي خدمت گيرندگان از مراكز درماني  و ضرورت حفظ اعتماد بين درمانگر و بيمار لازم است قبل از روشن شدن علت اصلي از انعكاس برخي گمانه زني و اخبار غير مستند خودداري شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :