آخرین عناوین

يکشنبه 29 تير 1393-20:13 کد خبر:564

دو انتصاب در دو دانشگاه در مازندران

تقی‌زاده: رئیس دانشکده حقوق دانشگاه مازندران/نوربخش:رئيس اداره بازرسي دانشگاه علوم پزشکی مازندران

یک انتصاب در دانشگاه مازندران و یک انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، فخرالدین اصغری آقمشهدی رئیس دانشگاه مازندران، طی حکمی جواد تقی‌زاده را به سمت رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران منصوب و از زحمات کیومرث کلانتری رئیس سابق این دانشکده تقدیر و تشکر کرد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای جواد تقی‌زاده، عضو محترم هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، احتراما نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد بند ب ماده 5 آیین نامه جامع دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهش و فناوری به موجب این حکم از تاریخ 29/04/93 به عنوان ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی منصوب می‌شوید.

در انتهای این حکم نیز آمده است: امید است با  استعانت از درگاه خداوند متعال و با بهره‌گیری از همکاری و همدلی سایر دانشگاهیان در انجام نیکوی وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه موفق و موید باشید.

&&&&

طی حکمی از سوی جان بابایی:

رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه علوم پزشکی مازندران معرفي شد

به گزارش خزرخبر و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران،در ابلاغي از سوي رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، دكتر سيد جعفر نوربخش به عنوان رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه معرفي و منصوب  شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، در متن اين حكم آمده است: 

آقاي دكتر سيد جعفر نوربخش

سلام عليكم

 احتراماً ، با اتكال به خداوند متعال باتوجه به تعهد و توانمندي جنابعالي به موجب اين ابلاغ با حفظ سمت و رديف حقوقي به عنوان رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه منصوب مي شويد .

اميدوارم با نصب العين قرار دادن تقواي الهي و رعايت كامل جوانب شرعي و قانوني و نيز بهره گيري از توان و تجربه خويش و جلب همكاري تمامي نيروهاي كارآمد و متعهد در راستاي اهداف دولت تدبير و اميد و در چارچوب شرح وظائف محوله موفق و سربلند باشيد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :