آخرین عناوین

سه شنبه 19 اسفند 1393-0:0 کد خبر:5685

با اعزام سه تیم امداد و نجات کوهستان صورت گرفت

تلاش نیروهای هلال‌احمر برای نجات جان 15 جهان‌گرد آلمانی در ارتفاعات مازندران

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل از تلاش نیروهای هلال‌احمر این شهرستان به همراه اعزام سه تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان برای نجات جان 15 جهان‌گرد آلمانی در ارتفاعات رینه مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر،جمشید نیک‌زاد در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: از ساعت 15 امروز 15 نفر کوه‌نورد زن و مرد جهان‌گرد آلمانی در ارتفاعات شهر رینه مازندران مفقود شدند.

وی افزود: در این گروه جهان‌گردی، جهان‌گردان از 50 تا 70 سال سن داشتند که به همراه لیدر بومی برای گردشگری وارد ارتفاعات قله دماوند در منطقه گرنا بخش لاریجان شدند ولی به دلیل ریزش سنگین برف، کولاک و بوران در مناطقی بالاتر از شهرک صنعتی رینه مسیر ترددشان مسدود شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل با اعلام اینکه ساعت 18 امشب نیز با اطلاع‌رسانی از سوی مرکز پیام هلال‌احمر آمل این خبر مخابره شد، گفت: هم‌اکنون سه تیم مجهز امداد و نجات کوهستان با تمام تجهیزات امدادرسانی به سوی محل بروز حادثه اعزام شدند و تلاش‌ها برای یافتن این جهان‌گردان آلمانی همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: سرمای هوا به همراه بارش برف و کولاک کار امدادگران را مشکل کرده ولی طی آخرین اخبار رد مسیر حرکتی جهان‌گردان از سوی تیم امدادی هلال‌احمر پیدا شده اما تاکنون خبری از جهان‌گردان و لیدر بومی نشده است.

این مسئول همپنین افزود: با یافتن جهان‌گردان آلمانی به سرعت خبر به خبرگزاری‌ها ارسال می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :