آخرین عناوین

سه شنبه 19 اسفند 1393-13:56 کد خبر:5687

طی مراسم باشکوهی انجام شد:

نسل جدید ایرانسل زودتر از مسافران نوروزی در شمال کشور/آخرین تکنولوژی ارتباطی جهانی ایرانسل در شمال

نسل جدید و آخرین تکنولوژی جهانی ایرانسل در شمال کشور راه اندازی شد.


به گزارش خزرخبر، اینترنت نسل چهارم ایرانسل صبح امروز در استان مازندران با حضور مسئولان ایرانسل و در ساری راه‌اندازی شد.

نسل چهارم ایرانسل در حال حاضر در شهرهای ساری، چالوس، نوشهر، آمل، کتالم و سادات شهر قابل خدمات‌دهی است.

طبق اعلام مسئولان این شرکت  در حال حاضر مشترکان ایرانسل در شهرهای جویبار، نکا، رودپی جنوبی، نشتارود، عباس‌آباد، کلاردشت، نمک‌آبرود، ایزدشهر، محمودآباد، دشت‌سر، فریدونکنار، چالوس، ساری، بابلسر، نوشهر، آمل، کتالم، سادات شهر، رامسر، قائم‌شهر، تنکابن، نور و بابل در حال خدمات‌گیری از اینترنت نسل سوم این اپراتور تلفن همراه در مازندران هستند.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم افزود: مازندران مهد مفاخر شیعه است، بزرگان دینی زیادی در این استان زندگی می‌کردند و این استان شهدای گران‌قدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

علیرضا قلمبر دزفولی تصریح کرد: مازندران قطب کشاورزی و گردشگری کشور است و بزرگ‌ترین دریاچه جهان نیز در این استان قرار دارد و مازندران استان بسیار مهم کشور است.

مدیرعامل ایرانسل خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت استان مازندران برای کشور خودمان را موظف قرار دادیم که خدمات اینترنت ایرانسل را در این استان افزایش دهیم.

این مسئول اضافه کرد: استفاده از خدمات اینترنت تلفن همراه در این سال‌ها به سرعت در حال رشد است و همه اپراتورهای تلفن همراه تلاش دارند که نسل چهارم را در لیست خدمات خودشان قرار دهند.

دزفولی با اعلام اینکه ایرانسل به عنوان اپراتور پیش‌رو در کشور است، خاطرنشان کرد: در حوزه دیتا به عنوان نخستین اپراتور دیتا کشور مطرح است و از شهریور نسل سه و چهار را در کشور شروع کرده ایم که بسیاری از شهرهای زیادی از کشور در پوشش خدمات نسل سوم و چهارم قرار دارند.

وی بیان داشت: ایرانسل همزمان با دریافت پروانه ارائه خدمات نسل سوم و چهارم در کشور آغاز شد و بخشی از دین خودمان را به مردم ایران ارائه دهیم.

مدیرعامل ایرانسل همچنین اظهار داشت: خدمات نسل چهارم ایرانسل در حال حاضر در 40 شهر کشور در حال خدمات‌دهی است و پس از مازندران قرار است این خدمات در استان گیلان نیز به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه توسعه پرشتاب شبکه نسل سه و چهار در مازندران ادامه دارد، گفت: با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل، برای نخستین بار در ایران مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از سیم‌های کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

وی افزود: نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل تمام قابلیت‌های مدرن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات، امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدممات استفاده از برنامه‌های کاربردی و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم می‌شود.

قلمبردزفولی تصریح کرد: همزمان با راه اندازی این خدمات در مناطق تحت پوشش و به منظور دسترسی گسترده تر به خدمات lte، مودم‌های باند پهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های جی پی آر اس، ای دی جی ای، تری جی و فور جی، به بازار عرضه شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌های تلفن همراه قابلیت پشتیبانی از خدمات ال تی ای را دارند، این مودم‌ها با هزینه بسیار کمتر، امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران فراهم می‌کند.

پس از پایان سخنرانی دزفولی، وی در جایگاه پرزنتیشن قرار گرفت به شرح امکانات و چگونگی ارائه خدمات پرمخاطب ترین شبکه تلفن همراه کشور پرداخت و آن را برای اصحاب رسانه توضیح داد.

بعد از توضیحات دزفولی، وحید اشرفی؛ مدیر ارشد بازاریابی ایرانسل نیز به شرح پکیج های خاص و بستنه های ویژه ایرانسل پرداخت و با اشاره به اینکه ایرانسل بیشترین تنوع بسته ها را در میان اپراتورهای تلفن همراه کشور دارد گفت: ارزانترین قیمت اینترنت همراه در کشور متلعق به ایرانسل است.

در پایان مراسم دزفولی و اشرفی به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفتند و مرایم رسما با آغاز به کار نسل چهارم اینترنت ایرانسل در مازندران به پایان رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :