آخرین عناوین

سه شنبه 19 اسفند 1393-15:3 کد خبر:5689

رییس اداره راه و شهرسازی آمل خبر داد:

آمادگی راه وشهرسازی شهرستان آمل در خدمت رسانی ویژه به مسافرین نوروزی

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان آمل با بیان اینکه ایام نوروز حجم کاراین اداره بالاست اما باخستگی ناپذیری راهداران به فعالیت می پردازند گفت : خدمات رسانی درایام نوروز به صورت ویژه به مسافرین محترم ارائه داده خواهد شد و ما آمادگی کامل را در این زمینه داریم .


به  گزارش خزرخبر،علیرضا یوسفی با اشاره به اینکه 275 کیلومتر راه تحت پوشش این اداره می باشد افزود: جمع آوری زباله ، تعمیرات روشنایی ، نصب علائم و دیگر امور انجام می شود و با توجه به بی احتیاطی رانندگان در سرعت زیاد که منجر به تصادف شده و مقصر را راه وشهرسازی می دانند.

 رییس اداره راه وشهرسازی آمل با اشاره به اینکه حجم کار بسیار بالایی انجام می شود بیان داشت: روکش آسفات جاده آمل به بابل انجام گرفت و برای روکش آسفالت درمبادی ورودی به میدان هزارسنگر پیمانکار انتخاب که بزودی عملیات روکش انجام می شود.

 یوسفی با تاکید بر اینکه کار راه و شهرسازی فقط جمع آوری زباله نیست اظهارداشت : برای حل مشکلات به جای آماردادن وحرف زدن بیاییم کمک کنیم تا مشکلات حل شود.

 رییس اداره راه وشهرسازی آمل در خصوص اقدامات در دست اجرا از قبیل لکه گیری آسفالت ، پاکسازی علائم ، نصب علائم هشدار دهنده ، تعمیر چراغ های چشمک زن ، آماده باش کلیه راهداران گفت : در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته وبابرنامه ریزی صورت گرفته تاقبل پایان سال لکه گیری وخط کشی به اتمام می رسد .

يوسفی گفت: اين اداره به منظور جلوگيری از سوانح رانندگی و افزايش ضريب ايمنی و با عنايت به تاكيدات مديركل راه و شهرسازی استان مبنی بر سامان دهی حريم راههای شهرستان آمل با همكاری فرماندهی نيروی انتظامی اقدام به ساماندهی و پاكسازی محورهای ارتباطی اين شهرستان نمود.

وی درخاتمه بیان داشت : به استناد ماده 17 قانون ايمنی راهها ، ايجاد هرگونه ساختمان و ديواركشی و تاسيسات به شعاع صد متر از انتهای حريم راهها و در طول كنارگذرهایی كه وزارت راه و شهرسازی احداث نموده يا می نمايد و يا مسئوليت نگهداری آنرا به عهده دارد بدون كسب مجوز از وزارت مذكور ممنوع ميباشد.

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :