آخرین عناوین

سه شنبه 31 تير 1393-0:18 کد خبر:569

حاشیه نگاری خزرخبر از نشست استاندار با رسانه های مازندران

اولین نشست عمومی استاندار و معاونان استانداری مازندران با سردبیران و مدیران مسئول رسانه ها برگزار شد.


به گزارش خزرخبر،بعد از انتصاب ربیع فلاح جلودار ،این جلسه اولین نشستی بود که او و معاونانش با مدیران مسئول و سردبیران رسانه های استان برگزار نموده اند که حاشیه های این نشست را با هم می خوانیم:

*استاندار و معاونانش همزمان وارد سالن نشست شده اند.

*متاسفانه تلاوت قرآن در این نشست از صدای ضبط شده پخش شد و از کسی جهت قرائت حضوری قرآن دعوت نشد.

*هنگام تلاوت قرآن متاسفانه صداهای گوش خراشی به علت تنظیم نبودن وسایل صوتی پخش شد.

*پخش کلیپی از سخنرانی رهبر انقلاب در جمع مسئولان دولت و همچنین سخنرانی رییس جمهور در جمع رسانه ها از برنامه های آغازین این مراسم بود.

*مجری برنامه احمد مظفری بود که در سخنانش این نشست را هم اندیشی و عاطفی اعلام کرد.!!

*با اعلام مجری برنامه ،مدیر کل ارشاد اولین سخنران این مراسم بود که می بایست 5 دقیقه صحبت می کرد اما ابراهیمی درخواست نمود کمی بیشتر به او فرصت داده شود.

*ابراهیمی در قسمتی از سخنانش اعلام نمود که بوسیله ایمیل،پیامک و تلفن از رسانه ها جهت شرکت در این جلسه دعوت شده است.

*با بررسی های انجام شده مشخص شد که برخی از رسانه های تاثیر گذار استان دعوت نشده اند که جای سوال داشت.

*ابراهیمی زمانی که دید یک نفر از دست اندرکاران این نشست جهت اعلام پایان سخنانش در حال دادن یادداشت به او می باشد اعلام کرد که سخنانش به پایان رسیده و نیاز به تذکر نمی باشد.

*پس از سخنرانی ابراهیمی،استاندار و معاونانش به همراه ابراهیمی مدیر کل ارشاد به جایگاه رفته تا به سوالات رسانه ها پاسخ دهند.

*قبل از شروع پرسش توسط رسانه ها،استاندار چند دقیقه سخنرانی کرد.

*بابایی مدیر کل کار ،رفاه و تامین اجتماعی،شادمان مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمعی دیگر از مسئولین استانداری در جلسه حضور داشته اند.

*نوری ، دهقان ، برمکی ، روشن ، پورعرب ، علیزاده ، نیازآذری ، مقدسی ، سعیدی کیاسری ، کوشکی ، احمدی ، روحی ، رعیت ، رمضان زاده و خانم ندا کولایی از جمله مدیران مسئول و سردبیرانی بوده اند که به بیان نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود پرداخته اند.

*به علت آنکه تعداد سوالات اعلام شده و همچنین متقاضیان جهت بیان نظرات و سوالات زیاد بود توسط روابط عمومی استانداری اعلام شد که در صورت تمایل ،استاندار و معاونانش به تعدادی از سوالات پاسخ داده و باقی مانده نظرات و سوالات به بعد از افطار موکول گردد که با اعتراض حضار روبرو شد که پس از آن تا زمان افطار مسئولان هر یک از رسانه ها به بیان نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود پرداخته اند.

*هنگام اذان،رسانه ها نماز را به جماعت به همراه مدیر کل ارشاد و استاندار و همراهانش برپا کرده اند.

*رسانه ها امشب افطار را مهمان استاندار در باشگاه فرهنگیان ساری بوده اند.

*پس از افطار، استاندار و معاون سیاسی امنیتی او مجددا به سالن نشست مراجعه کرده و به سوالات و نظرات اعلام شده توسط رسانه ها و بیان نظرات خود پرداخته اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :