آخرین عناوین

سه شنبه 19 اسفند 1393-15:9 کد خبر:5690

فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

380هزار عدد ترقه در آمل خاموش شد

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان آمل ، بيش از 380 هزار عدد انواع مواد محترقه از سودجويان و فرصت طلبان کشف و ضبط شد .


به گزارش خزرخبر،قرن هاي متمادي رسم ايرانيان براين بوده که با شادي در چهارشنبه آخرسال به استقبال نوروز مي رفتند، ليکن در سال هاي اخير اين سنت کهن دست مايه سوء استفاده دشمنان و نيز برخي افراد ناآگاه شده به نحوي که موجب اخلال در نظم ، امنيت وآسايش مردم شده است .

سرهنگ " ولي اله گنجيان مقدم " فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به کشف 380 عدد انواع مواد محترقه طي يک هفته گذشته در اين شهرستان ، افزود : باتوجه به اينکه موادمحترقه و منفجره اغلب از سوي کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار مي گيرد و صرف از نظر خسارت مالي و مادي بعضاً حوادث جبران ناپذير جسماني را به دنبال دارد ، طرح مبارز با کالاي قاچاق و عرضه اين نوع محصولات در روزهاي پاياني سال در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد .

وي از کشف بيش از 380 هزار انواع مواد محترقه و 2 هزار و 724 بسته انواع آدامس هاي قاچاق حاوي الکل در سطح شهرستان طي هفته گذشته خبر داد و افزود : متهمان دستگير شده در اين طرح ها تحويل مرجع قضايي شدند. سرهنگ گنجيان مقدم خاطر نشان کرد : پليس براي حفظ نظم و آرامش رواني جامعه با مخلان نظم و امنيت عمومي قاطعانه برخورد خواهد کرد .

اعتراف دزدان دوچرخه به 10 فقره سرقت

ماموران پليس آگاهي شهرستان " آمل " اعضاي باند سارقان دوچرخه را شناسايي و دستگير کردند.

در پي دريافت گزارشهايي مبني بر سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، دومتهم از اعضاي باند سرقت را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه شناسايي و دستگير کنند .

متهمان دستگيرشده به نام هاي «ج-ب» و «ن-الف» در بازجويي هاي فني پليس، به 10 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

اين افراد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند .

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :