آخرین عناوین

سه شنبه 19 اسفند 1393-20:51 کد خبر:5692

پاسخ جالب ایرانسل به رفتار پوپولیستی شهرداری بابل:

ایرانسل نامهربانی‌های شهرداری بابل را با ارتقا شبکه به نسل چهارم پاسخ داد

مدیرعامل اپراتور دوم به اتفاقات پیش‌آمده پیرامون توسعه شبکه این اپراتور در بابل و رفتار پوپولیستی شهرداری بابل واکنش نشان داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل، علیرضا قلمبر دزفولی در حاشیه مراسم راه‌اندازی رسمی شبکه نسل چهارم ایرانسل در استان مازندران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره مسائل پیش‌آمده پیرامون توسعه شبکه این اپراتور در بابل و سایت ایرانسل در این شهر گفت: با وجود نامهربانی‌های صورت گرفته، قانون فصل‌الخطاب ماست.

وی افزود: سعی ما این است که این مشکلات و نامهربانی ها را با ارائه خدمات بهتر و باکیفیت به مشترکین و مهربانی بیشتر جبران کنیم.

اشاره دزفولی به ارتقا سریع شبکه ایرانسل به نسل های سه و چهار تلفن همراه است.

ایرانسل تنها اپراتور تلفن همراه کشور با پوشش سراسری است که موفق به اخذ پروانه رسمی و دائمی ارتقا شبکه به نسل های سه، چهار و بالاتر تلفن همراه شده است.

این گزارش حاکیست شبکه نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل صبح سه‌شنبه طی یک نشست خبری در 17 شهر استان مازندران شامل ساری، رامسر، بابل، تنکابن، چالوس، نوشهر، محمودآباد، قائم شهر، کتالم و سادات شهر، نور، شیرود، امیرکلا، هچیرود، نمک آبرود، ایزد شهر، و خرم آباد  به طور رسمی راه‌اندازی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :