آخرین عناوین

چهارشنبه 20 اسفند 1393-11:55 کد خبر:5693

افشاگری جدید عضو حقوقدان شورای شهر ساری:

از نشست انتخاباتی با شهردار تا پاسخ به شائبه دخالت یکی از سازمان‌های شهرداری در انتخابات

عضو حقوقدان شورای شهر ساری بار دیگر دست به افشاگری زد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند شورا، سلسله مصاحبه‌هایی با «محمد آقامیری» عضو شورای شهر ساری در موضوعات مختلف انجام داده است که به شکل مستمر منتشر خواهد شد.

بخش دوم

در ادامه سلسله گفت‌وگوهای پایگاه خبری مازند شورا با «سید محمد آقامیری» از وی پیرامون فرایند انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر ساری، شایعه لیست مورد حمایت شهردار و شائبه دخالت یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری به نفع ایشان سوال نمودیم؛ وی اظهار داشت: چه کنم که می‌بایست برخی از حقایق را علی‌رغم میل باطنی‌ام به خاطر صداقت با مردم و صراحت بیان بازگو نمایم.

در اواخر شورای سوم اینجانب به همراه یکی از اعضای فعلی، یکی از اعضای سابق شورا که به شورای چهارم راه نیافت در منزل مشاور فعلی شهردار که عضو علی البدل شورای شهر نیز می‌باشد در حضور شهردار جلسه‌ای تشکیل دادیم.

در آن جلسه پیرامون نحوه حمایت و حضور تاثیرگذاری شهردار در انتخابات شوراها دیدگاه های متفاوتی داشتیم، برخی از دوستان نظرشان بر این بود که شهردار از آنها حمایت خاص نماید اما بنده بر حمایت عام و بی‌طرفی شهردار تاکید داشتم لذا درمیان جلسه برخاستم و ضمن تشکر از شهردار از او و سایر دوستان خدا حافظی نمودم و گفتم با توکل به خدا و توسل به جدم و امید به حمایت شهروندان در انتخابات شرکت کردم.

آقامیری ادامه داد: البته بعدها هم دیدم که شهردار اگرچه لیست 20 نفره ای را اعلام داشتند و تنها 7 تن از آنان توانستند آرای لازم را کسب کنند اما در مجموع شهرداردر ستاد بیش از صد نفر شرکت و سخنرانی نمود و تماما از یک یا چند نفر اعلام حمایت ننمود.

با این وجود تنها کاندیدایی که از همان ابتدا اعلام نمود شهرمن ساری – شهردار من عبوری اینجانب بودم، همچنین از آنجایی که کارکتر اصلی در عزل شهردار پیشین بنده بودم لذا مورد هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای قرار گرفتم تا جایی که با عنوان عدم اعتقاد به اسلام و احکام اسلامی رد صلاحیت شدم بنده‌ای که به عنوان عضو خانواده‌ای که مفتخر به اهدای شهید به این انقلاب است و سوابق رزمندگی و ایثارگری هایمان مشخص.

عضو چهار دوره شورای شهر ساری ادامه داد: ستاد انتخاباتی بنده محل استقرار فعالین ستاد دکتر روحانی بوده است در ستاد انتخاباتی بنده آقایان روزبهی، کشاورزیان، شیرزاد، حسین زادگان، عشوری، اسدی و بسیاری دیگر از شناسنامه داران اصلاح طلب استان حضور و اعلام حمایت به ایراد سخنرانی پرداختند.

استاد و معلم بزرگم اخوی حاج علی آقامیری و صدها اصلاح طلب دیگر که سالها بغض خود را فرو خورده‌اند در ستاد این جانب اسقرار یافتند با این وجود در حالی که تنها عضو اصلاح طلب شورای سوم بوده‌ام اما مورد هجمه بسیاری قرار گرفتم لذا اگر اینگونه نبود و آن رفتارهای ناجوانمردانه صورت نمی‌گرفت این افراد از آرای بالای بنده شگفت زده می‌شدند لذا بنده نیاز به دوپینگ و حمایت یکی از سازمان‌های شهرداری نداشتم.

این شایعات توهین به چهار دوره رای مردم است در حالی که بنده تا چند روز قبل از انتخابات به علت پیگیری تایید صلاحیت بلاتکلیف بوده‌ام، رای حاصله نتیجه شناخت 50 ساله است نه ستاد فعالیت 5 روزه ستاد انتخابات.

وی افزود: سخنرانی بنده در ستاد دکتر روحانی و اعلام موضع شفاف و صریح پیرامون انتخابات ریاست جمهوری که گفتم کاندیدای ما هاشمی و خاتمی و در حال حاضر روحانی است در حالی که بعضی از افراد حتی حاضر به حضور در ستاد روحانی و پیش از آن در همایش دکتر عارف در صنایع چوب و کاغذ نبودند.

و اینک نیز به عنوان کسی که نقش بی بدیل در ابقا شهردار ساری داشته ام و در اکثر مواضع به حق و قانونی از او دفاع کرده‌ام و می‌کنم بیشترین تذکر را به ایشان داشته‌ام برای جلوگیری از انحراف و خدای ناخواسته از دست دادن این سرمایه انسانی مرکز استان همچنان که نسبت به شهرداران گذشته انچه وظیفه‌ام بود را انجام داده‌ام، انجام خواهم داد و از کسی خط نمی‌گیرم و به کسی هم آویزان نیستم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :