آخرین عناوین

چهارشنبه 20 اسفند 1393-20:28 کد خبر:5694

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

10 میلیارد ریال وام کارگشایی به نیازمندان آملی اختصاص یافت

مدیر کمیته امداد آمل گفت: 10 میلیارد ریال وام کارگشایی در قالب 824 مورد مددجویی طی 11 ماه گذشته به نیازمندان آملی اختصاص یافت.


به گزارش خزرخبر،رمضان علی‌پور افزود: اختصاص تسهیلات به نیازمندان از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از این تسهیلات بانکی اختصاص وام کارگشایی و وام‌های دیگر از سوی این نهاد به نیازمندان زیر پوشش است.

علی‌پور با اشاره به اینکه وام کارگشایی می‌تواند برای رفع مشکلات متعدد خانواده‌ها و ایجاد توانمندی افراد در بخش‌های مختلف مفید و موثر واقع شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر اختصاص وام در زمینه فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی، اشتغال در بخش‌های دینی و مذهبی، اجتماعی، ازدواج، کمک هزینه جهیزیه و مشاوره‌های مختلف آماده خدمات‌رسانی به نیازمندان، خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با تاکید بر اینکه در بخش اعطای وام کارگشایی به نیازمندان در 11 ماه گذشته سال جاری اقدامات مطلوبی از سوی مسئولان این نهاد انجام شد،اظهار داشت: در این مدت 762 مورد وام گارگشایی به مبلغ 6 میلیارد و 470 میلیون و 600 هزار ریال به نیازمندان اختصاص پیدا کرد.

علی‌پور ادامه داد: 62 مورد وام خودکفایی هم از محل اعتبارات امدادی به میزان 3 میلیارد و 865 میلیون ریال به افراد زیرپوشش اعطا شد که میزان این وام‌ها با توجه به نیاز مددجویان از 10 تا 20 میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل یادآور شد: در مجموع تعداد 824 مورد وام کارگشایی به مبلغ 10 میلیارد و 335 میلیون و 600 هزار ریال در 11 ماه گذشته سال جاری به افراد زیرپوشش اختصاص یافته است.

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :