آخرین عناوین

جمعه 22 اسفند 1393-18:22 کد خبر:5706

در آستانه عید نوروز ،کسی به این مردم مالباخته هم فکر می کند؟؟

هيچكس پاسخگوی خانواده های نگران نيست!! تلخكامي 10هزارشهروند ساروي درشب عيد؛محصول بي تدبيري مسئولان

بسیاری از خانواده های مازندرانی و مخصوصا ساروی عید امسال را در ناراحتی مطلق سپری خواهند کرد.


به گزارش خزرخبر،ماجرا به اخاذي و كلاهبرداري صندوق به اصطلاح قرض الحسنه مهراعتماد آريا برمي گردد.

5سال فعاليت بدون مجوز آن هم در مركز استان و به جيب زدن ميلياردها تومان از نقدينگي بدبخت ترين افراد جامعه كه از سود تسهيلات نزول وار بانك ها به اين صندوق كوچك پناه برده بودند،تراژدي مصيبت باري است كه هيچ دليلي جز بي تدبيري و روزمرگي مديران استان وبي مسئوليتي ناظران پولي و نمايندگان بانك مركزي دراستان نمي توان براي آن يافت.

بعد از چندبار تجمع و تحصن و هزار و يك وعده و وعيد مسئولان، اينك كه در آستانه شب عيد قرارداريم هيچ پاسخگويي براي مطالبات مشروع شهروندان مالباخته وجود ندارد.

به راستي چه كسي بايد پاسخگوي تلخكامي بيش از 10 هزارشهروند مركز استان باشد كه در شب عيد از تدارك يك سفره كوچك براي خانواده خود عاجزند.

به راستي اين همه بي تدبيري و بي مسئوليتي مسئولان ارشد استان چگونه قابل توجيه است؟فرمانده محترم انتظامي كه قول 10روزه حل مشكل و پرداخت مطالبات مردم را داده بودند اينك چه پاسخي دارد؟آيا سزاوار است افراد شما مردم مالباخته و خسته و غمگين را از برپايي يك تجمع آرام برحذر دارند و با تهديد به برخورد آنها را به خانه بفرستند؟

آقاي استاندار! چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟آقاي دكتر شجاعي كه به عنوان نماينده محترم مردم مركز استان خبر از پرداخت مطالبات مالباختگان داده بوديد و كورسوي اميدي را در دل مردم روشن ساخته بوديد پاسخ دهيد چرا همه رشته ها به يكباره پنبه شد و مسئولان بانك رسالت كه قرار بود كفالت صندوق مهرآريا را بپذيرند زير قول و تعهدشان زدند و اكنون به هيچ وجه زيربار تعهدشان نمي روند؟آقاي دامادي ديگر نماينده محترم شهروندان مركز استان! بفرماييد در اين ماجرا چه كرده ايد؟!آقايان مسئول!به خدا اين مردم سزاوار اين همه مشقت و بي مهري نيستند.به دادشان برسيد.

«جمعي از مالباختگان صندوق مهراعتمادآريا»

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :