آخرین عناوین

جمعه 22 اسفند 1393-23:28 کد خبر:5711

مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران خبر داد:

آغاز فعالیت ستاد صیانت از حقوق شهروندی مازندران از ۲۶ اسفندبه صورت نامحسوس

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از فعال شدن اعضای بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان در ایام نوروزی خبر داد


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند شورا،علی شادمان در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی مازندران اظهار داشت: از 26 اسفند 93 تا 20 فروردین 94، فعالیت بازرسی ستاد در ایام نوروز فعال است.

وی افزود: در ایام نوروزی، بازرسان حقوق شهروندی و صیانت از امنیت عمومی فعال هستند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اینکه حکم اعضای بازرسی توسط استاندار مازندران صادر شده است، تصریح کرد: پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های راه آهن، فرودگاه‌ها، پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات، بانک‌های کشیک و خودپردازها از محل‌های مورد بازرسی اعضای بازرسان است.

وی با اشاره به اینکه با کاهش تورم، رکود در بازار ایجاد شده است، افزود: دولت در این شرایط به دنبال رونق اقتصادی مجدد در بازار برای سال آینده است.

شادمان با بیان اینکه نظارت و بازرسی تیم صیانت از حقوق شهروندی در ایام نوروز در مازندران بیشتر می‌شود، گفت: نظارت این تیم بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح نقاط مورد خدمات‌رسانی مردم مازندران است.

وی با اعلام اینکه تیم انتصاب شده بازرسی از افراد مورد تایید و دارای تجارب علمی در مازندران هستند، از مسئولان ادارات استان خواست تا در ایام نوروز با این تیم بازرسی همکاری کنند.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تاکید بر نظارت بیشتر تیم نظارتی به نحوه عرضه ارزاق عمومی به مردم و مراکز درمانی و بهداشتی در ایام نوروز، گفت: چند سازمان مردم نهاد در محورهای مواصلاتی مازندران به صورت پایلوت به کمک تیم‌های بازرسی خواهند آمد.

شادمان با بیان اینکه اجرای طرح‌های دریای مازندران در تابستان آینده به سازمان‌های مردم نهاد واگذار می‌شود، افزود: با این اقدام می‌خواهیم بخش خصوصی را فعال و از هزینه‌های دولتی بکاهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :