آخرین عناوین

يکشنبه 24 اسفند 1393-14:24 کد خبر:5719

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

هزینه 704 میلیون ریالی کمیته امداد آمل برای آموزش اشتغال مددجویان

مدیر کمیته امداد آمل گفت: تعداد یک هزار و 100 نفر از مددجویان این نهاد در آمل طی 11 ماه گذشته با هزینه 704 میلیون ریال آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اشتغال را فرا گرفتند.


به گزارش خزرخبر،رمضان علی‌پور در دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بیان کرد: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) محسوب می‌شود.

وی افزود: اشتغال و کسب درآمد برای هر فردی که تشکیل خانواده داده امری لازم است تا بتواند نیازهای زندگی خود و افراد خانواده را برطرف کند.

علی‌پور با اشاره به اینکه در خانواده کمیته امداد با توجه به امر اشتغال به فکر خودکفایی افراد تحت حمایت هستیم، عنوان کرد: اشتغال می‌تواند عاملی برای کاهش بسیاری از معضلات باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به فعالیت این نهاد در امر اشتغال و کار بیان کرد: تعداد یک هزار و 100 نفر از مددجویان این نهاد طی 11 ماه گذشته آموزش‌های اشتغال را فرا گرفتند.

وی با اعلام اینکه آموزش‌های اشتغال به صورت کوتاه‌مدت و بلند مدت بوده است، ابراز کرد: در این بین میزان 704 میلیون و 979 هزار ریال هزینه شد.

علی‌پور گفت: آموزش‌های اشتغال و حرفه‌آموزی به فرزندان دانش‌آموز و دبیرستانی افراد مددجو و تحت حمایت اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: این نهاد با معرفی افراد تحت حمایت به اداره فنی و حرفه‌ای آمل، آموزشگاه‌ها و مراکز تخصصی طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت رایگان برای آموزش مهیا شده و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :