آخرین عناوین

دوشنبه 25 اسفند 1393-0:11 کد خبر:5726

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد:

خرید 183 میلیون دلار برنج از خارج کشور باعث شد تا برنج روی دست کشاورزان بماند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:‌سن جوانان برای استخدام افزایش یافته است که هر چه زودتر فکری برای استخدام تحصیل کرده های ادبیات، فقه و فرهنگ شود چرا که این محصلان نمی توانند در واحدهای تولیدی مشغول شوند.


به گزارش خزرخبر،عزت الله یوسفیان ملا در نشست علنی (یکشنبه 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، به وضعیت معلمان اشاره کرد و از وزیر آموزش و پرورش خواست نسبت به تأمین اعتبار برای رفاه شغلی این قشر اقدام کند.

وی تأکید کرد که حقوق 800 هزار تومانی و افزایش 14 درصدی حقوق بازنشستگان تناسبی با شرایط اقتصادی ندارد و زندگی سختی برای معلمان ایجاد کرده است.

این نماینده همچنین خواست مشکل بیکاری جوانان حل شود و ادامه داد: سن جوانان برای استخدام افزایش یافته است هر چه زودتر فکری برای استخدام تحصیل کرده های ادبیات، فقه و فرهنگ شود چرا که این محصلان نمی توانند در واحدهای تولیدی مشغول شوند.

وی نیز به مشکلات مردم منطقه شمال کشور اشاره کرد و اظهار داشت: کشور نیاز به 2 میلیون و 500 تن برنج دارد که کشاورزان شمال 2 میلیون تن را تولید می کنند و دولت تنها باید به فکر تأمین 500 تن برنج دیگر باشد.

یوسفیان تأکید کرد: با این حال شاهد خرید 183 میلیون دلار برنج از خارج از کشور بودیم که باعث شد برنج روی دست کشاورزان بماند.

وی افزود: البته آقای نوبخت دستور خرید برنج شمال را داد تا بخشی از مشکلات کشاورزان برطرف شود.

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :