آخرین عناوین

دوشنبه 25 اسفند 1393-0:30 کد خبر:5728

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

آغاز توزیع میوه شب عید در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع میوه شب عید در استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر، دلاور حیدرپور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار که در دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار شد، درباره آخرین وضعیت خرید و توزیع مرکبات، سیب و گوشت مرغ گفت: با توجه به نامه ابلاغی از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور به تمامی استانداران و تاکید آن از سوی وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده قیمت میوه شب عید با احتساب هزینه حمل و نقل تعیین شود.

وی با بیان اینکه از 22 اسفند ماه امسال سیب و پرتقال شب عید به شهرستان‌های استان حمل شده است، افزود: توزیع میوه‌ها از 25 اسفند ماه در واحدهای صنفی میوه‌فروشی و مراکز عرضه مستقیم سازمان میادین میوه و تره‌بار به هم‌استانی‌ها توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: 800 تن پرتقال و 700 تن سیب برای توزیع در استان با نرخ مصوب آماده شده است.

حیدرپور با اشاره به اینکه 68 مرکز در مازندران برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است، یادآور شد: بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار مقرر شد هر کیلو پرتقال 2 هزار و 900 و هر کیلو سیب 2 هزار و 700 تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی با بیان اینکه در عرضه سیب محدودیتی وجود ندارد و در صورت تقاضا از سوی هم‌استان‌ها تامین و توزیع انجام می‌شود، ادامه داد: 300 تن گوشت قرمز ران و سردست در بازار تزریق می‌شود که قیمت هر کیلوگرم آن در سردخانه 17 هزار و 500 تومان است و با قیمت 18 هزار و 500 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه گوشت سفید به اندازه کافی در استان ذخیره‌سازی شده است و هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد، اظهار کرد: فاصله قیمتی با بازار نباید زیاد باشد تا منجر به ناسلامتی در توزیع شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :