آخرین عناوین

دوشنبه 25 اسفند 1393-20:53 کد خبر:5732

گمانه زنی ها ادامه دارد:

جدیدترین شنیده ها از تغییرات مدیریتی در مازندران

جدیدترین خبرها از تغییرات مدیران کلی حکایت دارد که سودای ورود به بهارستان را دارند.

 


به گزارش خزرخبر،در هفته قبل معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از تغییر برخی از مدیران کل و برخی از فرمانداران نام برد که این خبر برای همه مدیران و به خصوص سیاسیون سوالات متعددی را به وجود آورده است که افراد مورد اشاره معاون استاندار کدام مدیران و یا فرمانداران بوده اند.

بر اساس این گزارش آنچه که در مورد مدیران کل شنیده می شود حاکی از آن است که یکی از مدیران کل صنعتی مازندران که هفته قبل درگیر برگزاری انتخابات تجار مازندران بود و جلساتی محرمانه را نیز با برخی از خبرنگاران نورچشمی و محرم خود نیز تشکیل داده سودای ورود به بهارستان را دارد.

این مدیر کل که در حوزه فعالیت خود تاکنون نتوانسته همانند برخی از مدیران گذشته ،فعالیت چشمگیری داشته باشد و فقط سعی نموده با نزدیک نمودن خود به مسئولین رده بالای استان در پست خود باقی بماند،تلاش می نماید تا با پشتیبانی برخی از رسانه های وابسته به خود و برخی از تجار و صنعت گران زمینه ورود خود را جهت کاندید شدن در انتخابات مجلس آماده نماید.

به گزارش خزرخبر،این مدیر کل صنعتی و تجاری که تصمیم به کاندید شدن از شهر آمل را دارد با اقبال کمتری نسبت به نماینده فعلی در بین مردم رو برو می باشد.

شنیده ها حاکی از آن می باشد که مسئولین استان تصمیم دارند تا با تغییر این مدیر کل،تغییر جدی و اساسی در حوزه صنعت استان داده تا وضعیت صنعت و تجارت استان از این روزمرگی خارج شود.

از مدیر کلی دیگر که در حوزه انرژی استان فعالیت دارد به عنوان مدیر کلی نام برده می شود که احتمال تغییر وی نیز وجود دارد.

این مدیر کل حوزه انرژی که اقبال زیادی را نیز در شهر قائمشهر دارد و از نیروهای سیاسی و کارکشته می باشد تصمیم به کاندید شدن برای حضور در بهارستان را دارد.

به گزارش خزرخبر،احتمال جا به جایی این مدیر کل نیز در صدر بیشترین درصد احتمالات می باشد.

در مورد تغییر فرمانداران مورد اشاره معاون سیاسی استاندار مازندران نیز گمانه زنی های زیادی شده  که احتمال تغییر برخی از فرمانداران دولت قبلی بیشترین درصد احتمالات را به خود اختصاص داده است.

یکی از این فرمانداران که زمانی در استان از مدیران کل بوده و پس از عزیمت به استانداری در دولت قبل،بار دیگر در این دولت پست فرمانداری را در یکی از شهرهای غرب استان اشغال کرده است از گزینه هایی می باشد که شنیده ها حاکی از تغییر وی می باشد.

فرماندار دیگری که بیشترین احتمال تغییر وی به گوش می رسد از مدیران کل دولت قبل در حوزه فرهنگ استان بوده که هم اکنون پست فرمانداری یکی از شهرهای غرب استان را دارا است.

این فرماندار که بر اساس شنیده ها سودای حضور در بهارستان را دارد به طور غیر محسوس فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز نموده است که به همین علت،مسئولین استان تصمیم به تغییر او دارند.

شنیده ها همچنین از تغییر دیگر فرمانداران نیز حکایت دارد اما باید قبول کرد در سیاست،تا یک مدیر معارفه نشود نمی توان با قاطعیت از تغییر او حرف زد.

لازم به توضیح می باشد که احتمالات و شنیده های بالا از زمزمه های داخل راهروهای استانداری و ادارات و محفل های سیاسی می باشد و هر گونه تغییر ممکن است اتفاق بیفتد.

همچنین شنیده ها از انتصاب معاون فرماندار ویژه تنکابن و بخشدار مرکزی نور حکایت دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :