آخرین عناوین

سه شنبه 31 تير 1393-17:49 کد خبر:575

افتتاح پاساژ اختصاصی موبایل در ساری/راه اندازی پاساژ علاءالدین دروغ است

پاساژ اختصاصی موبایل در ساری افتتاح می شود.


به گزارش خزرخبر ،سیدرحیم موسوی در گفت‌وگو با بلاغ ، از افتتاح پاساژ اختصاصی موبایل در آینده ای نزدیک در مرکز استان مازندران خبر داد.

وی افزود: این پاساژ در دو طبقه همکف و اول پاساژ فردوسی واقع در خیابان دروازه بابل است.

عضو هیات رئیسه اتحادیه ارتباطات و مخابرات ساری خاطرنشان کرد: پاساژ اختصاصی موبایل، ظرفیت 40 تا 45 واحد صنفی را جهت ارائه خدمات به شهروندان را دارد و تا کنون نزدیک به 25 باب مغازه از این پاساژ از سوی فعالان عرصه موبایل و لوازم جانبی خریداری شد.

موسوی در خصوص گمانه زنی هایی در مورد ساخت پاساژ موبایل جدیدی در خیابان انقلاب ساری اظهار داشت: تا کنون آن چه به نظر می رسد پاساژ در حال ساخت در خیابان انقلاب جهت عرضه به سایر مشاغل و رسته های صنفی در نظر گرفته شده که احتمال دارد بخشی از واحدهای آن را نیز فعالان عرصه موبایل اجاره کنند اما قطعاً پاساژ اختصاصی موبایل، پاساژ فردوسی خواهد بود.

«عبدالرحیم رحمانی، عضو هیأت رئیسه اتحادیه ارتباطات و مخابرات ساری» نیز در گفت‌وگو با بلاغ اظهار داشت: موضوع افتتاح پاساز موبایل اختصاصی مرکز مازندران با نام علاء الدین صحت ندارد.

وی افزود: به نظر می رسد این شایعه پراکنی ها که در هفته های اخیر در خصوص افتتاح پاساژ علاءالدین در ساری رواج یافته است، به جهت بازار گرمی فروش واحدهای تجاری این بازار باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :