آخرین عناوین

دوشنبه 17 ارديبهشت 1397-11:31 کد خبر:57640

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران خبر داد:

انجام اقدامات آزمایشگاهی در ارتباط با انفجار قائم‌شهر /احتمال سقوط شهاب سنگ نه تأیید و نه رد می‌شود

مدیرکل امنیتی‌ انتظامی استانداری مازندران در ارتباط با صدای شنیده شده‌ در قائم‌شهر گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و خبر قطعی انفجار پس از بررسی دقیق اعلام شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،رضا عنایتی در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی صدای انفجار در قائم‌شهر با اشاره به اینکه علت انفجار در دست بررسی است، اظهار داشت:انفجار دستی یا ناشی از اقدامات انسانی در این حادثه رد می‌شود و هیچ قطعه‌، شی و یا ترکشی در محل مشاهده نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اثراث به‌ جا مانده از این حادثه فقط خاک و خاکستر بوده و این خاکستر در حال حاضر در آزمایشگاه در دست بررسی قرار دارد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران در پاسخ به این سؤال که بحث شهاب‌ سنگ در این حادثه مطرح بوده است، بیان کرد: این موضوع هم در دست بررسی است.

عنایتی با اعلام اینکه انفجار فقط صوتی بوده است، افزود: صدای صوت ناشی از چه عواملی بوده، باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه در خاکسترهای به‌ جا مانده اثری از مواد منفجره وجود نداشت، تأکید کرد: شکسته شدن شیشه‌ها در اثر صدای بسیار زیاد بوده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران گفت: بر اساس تجربیات به‌دست‌آمده احتمال وجود شهاب‌ سنگ تا حدودی وجود دارد که پس از ارزیابی نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه سقوط شهاب‌ سنگ هم مورد تأیید نیست، تصریح کرد: خبر قطعی در ارتباط با این انفجار باید پس از بررسی دقیق اعلام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :