آخرین عناوین

چهارشنبه 1 مرداد 1393-14:2 کد خبر:578

جدیدترین خبر از تغییر در فرمانداری یکی از شهرها

تغییر فرماندار نکا کلید خورد!

زمزمه های جدی از تغییر فرماندار نکا و جایگزینی مشاور جنجالی استاندار مازندران به گوش می رسد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ ، پس از روی کار آمدن استاندار مازندران همچنین تعیین معاونان وی از سوی خودش یا برخی افراد تاثیرگذار، پروسه تغییر مدیران در مازندران رسماً کلید خورد.

این تغییرات تا جایی در مازندران پیش رفت که اکنون بسیاری از فرمانداران و بخشداران همچنین مدیران ستادی و مدیران کل تغییر کرده اند.

اما خبرهای این روزهای مازندران حاکی از تغییر در فرمانداری یکی از شهرهای شرقی مازندران است.

بر اساس شنیده ها علی رجبی فرماندار فعلی شهرستان نکا که از 11 بهمن 89 توسط استاندار سابق به سمت فرمانداری میاندورود سپس به صندلی مشابه در نکا رسیده بود، قرار است این موقعیت خود را  به فرد دیگری بسپارد.

وی در ماه های گذشته تلاش‏های بسیاری را برای ابقا در این سمت انجام داد.

گفته می‎شود رجبی نیز مانند دیگر فرمانداران تغییر یافته احتمال کارشناس شدن وی در حوزه استانداری بسیار است.

وی که احتمالاً یکشنبه هفته آینده مراسم تودیع و معارفه خود را در شهرستان نکا مدیریت خواهد کرد تلاش‎های بسیاری را برای ابقا از طریق رایزنی با نماینده شرقی ترین حوزه انتخابیه مازندران آغاز کرده است.

اما از سوی دیگر میدان خبر می‎رسد مشاور جنجالی استاندار مازندران که یک روز موافق و روز دیگر مخالف سیاست‎های استاندار مصاحبه می‎کند، بالاخره از تصاحب سمت مدیر کلی بزرگ‌ترین بندر شمال کشور ناامید شد و پس از تلاش ناموفق برای رسیدن به فرمانداری بابلسر بالاخره کلید فرمانداری نکا را دریافت خواهد کرد.

رحیم طوسی مشاور ارشد استاندار مازندران وقتی نتوانست نعیمی مدیر کل بندرامیرآباد و سیدکریم سجادی فرماندار بابلسر را به دلیل حمایت هایی از آنان می‎شود، از دایره گود خارج کند به زورآزمایی با رجبی پرداخت.

رجبی که برخی مسائل در مورد انتصاب و گرایش وی در زمان دولت احمدی‎نژاد به چهره شمالی و جنجالی دولت سابق نقل زبان‎ها شده بود، همانند دیگر فرمانداران مازندران حکم مشاور استاندار و سمت کارشناسی را یادگار خواهد گرفت.

طوسی اهل روستای طوسکلای نکا و جانشین ستاد تدبیر و امید در استان مازندران بوده است و پیش بینی می‎شود با این انتصاب فیتیله تلاش های کرسی طلبانه خود را تا حد بسیاری پائین بکشد.

نکته مهم اینکه این تغییر نیز در دولت کارشناسان با رنگ و بوی ستاد انتخاباتی انجام می‎شود، حال این سوال ذهن مردم را سخت مشغول کرده است که آیا مناسب‎ترین و کارشناس‌ترین فرد در ستاد انتخاباتی پیدا می‎شود؟

باید منتظر ماند و دید بهشهر، بابلسر یا ساری کدام‌یک مقصد بعدی مینی‎بوس تغییرات دولت تغییر و امید در مازندران خواهند بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پنجشنبه 2 مرداد 1393-10:37


    يه جوري اطلاع رساني ميكنيد كه انگار يزيذ ميخاد بياد جاي امام حسين...ميز كه مال پدر فرماندار نيست...8 سال داشتين بسه ديگه..