آخرین عناوین

چهارشنبه 1 مرداد 1393-14:38 کد خبر:580

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران:

کارفرمایان نسبت به پرداخت بدهی های خود سریعا اقدام نمایند

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه 20 تا 30 درصد مطالبات تامین اجتماعی مربوط به بخش‌های دولتی است، گفت: مطالبات معوق تامین اجتماعی مازندران 220 میلیارد تومان است.


به گزارش خزرخبر،سید علی اصغر محمودی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه مطالبات معوق تامین اجتماعی مازندران 220 میلیارد تومان است، اظهار داشت: 20 تا 30 درصد مطالبات مربوط به بخش‌های دولتی و بقیه مربوط به بخش‌های خصوصی است.

وی ادامه داد: کارفرمایانی که در سال گذشته از قانون بخشودگی جرایم استفاده کردند به منظور جلوگیری از افزایش جرایم باید اقساط خود را در موعد مقرر پرداخت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بیان داشت: همچنین کارفرمایانی که که در سال‌جاری صورت حساب بدهی مربوط به خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کردند لازم است در اسرع وقت برای پرداخت و یا ترتیب پرداخت بدهی خود به شعبه‌های تامین اجتماعی مراجعه کنند.

محمودی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان درصدد است لیست‌های کاغذی را جمع‌آوری کرده و دریافت حق بیمه از طریق سیستم اینترنتی را جایگزین کند، اظهار داشت: افراد باید برای دریافت رمز به شعبه‌های تامین اجتماعی، دفاتر پیشخوان دولت، کارگزاری‌های رسمی و یا کافی‌نت ها مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بیمه کارگران ساختمانی، گفت: دولت در قالب برنامه چهارم مکلف شده هر ساله 200 هزار نفر از کارگران ساختمانی را از محل هدفمندی یارانه‌ها در پوشش بیمه قرار دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: افرادی که دارای کارت مهارت فنی‌وحرفه‌ای باشند و در صورتی که صرفاً در شغل مربوط به خود اشتغال داشته ‌باشند بر اساس نوبت و سهمیه تخصیصی زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

محمودی افزود: در سال جاری هنوز سهمیه‌ای برای بیمه کارگران ساختمانی اختصاص نیافته ‌است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :