آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-16:22 کد خبر:5808

رئیس پلیس راهور خبر داد:

جاده‌های شمال پرترددترین جاده‌ها در 2 روز اخیر

رئیس پلیس راهور از استقرار مستمر نیروهای پلیس و امداد در در 200 هزار کیلومتر از راه‌های کشور خبر داد و گفت: چهار محور شمال اعم از جاده فیروزکوه، هراز، جاده چالوس و آزاد راه قزوین به رشت از پر ترددترین مسیرهای کشور هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اسکندر مومنی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از پلیس راه کناره چالوس در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: نیروهای پلیس و امداد و نجات جاده‌ای با آماده‌باش 100‌ درصدی آماده میزبانی از مسافران و گردشگران در اقصی نقاط کشور هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از راه‌های مواصلاتی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم، تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در بسیاری از راه‌های مواصلاتی کشور اعم از غرب، شمال غرب، زاگرس، شمال کشور و رشته کوه البرز شاهد بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم از مسافران می‌خواهیم تا نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی درباره ادامه بارش برف و باران در طول هفته جاری به ویژه در شمال کشور از هم‌وطنان می‌خواهیم تا با رعایت نکات مهم و ایمنی راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و خانواده‌های‌شان رقم بزنند.

وی با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته سرخوردگی و عدم کنترل خودرو توسط راننده بیشترین آمار تصادف در جاده‌های کشور را موجب شد، افزود: تدابیر اصولی مانند رعایت سرعت مطمئنه، کنترل خودروها در کمترین فاصله از نقاط رویت خطر و نیز رعایت فاصله طولی با دیگر خودروها از جمله نکاتی است که مسافران باید در این ایام در نظر داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به جاده‌های پرتردد کشور خاطر‌نشان کرد: چهار محور شمال اعم از جاده فیروزکوه، هراز، جاده چالوس و آزادراه قزوین به رشت از پر ترددترین مسیرهای کشور هستند که شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در این محورها هستیم.

وی با اعلام اینکه پلیس به همراه دیگر نیروهای امدادی تلاش می‌کند تا سفر آرامی را برای مسافران نوروزی فراهم کند، گفت: با توجه به اینکه مسائلی مانند نبود کمربندی در جاده کناره سبب ترافیک پرحجم در این جاده می‌شود بنابراین ضروری است تا مسافران و گردشگران با رعایت نکات ایمنی و داشتن سعه صدر ضریب حوادث ناشی از راهنمایی و رانندگی را در سال‌ جدید به حداقل برسانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :