آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-16:26 کد خبر:5809

سرپرست اداره کل ارشاد مازندران اعلام کرد:

ارائه خدمات شبانه‌روزی مساجد مازندران/اجرای برنامه های ویژه بعد از ایام فاطمیه

سرپرست اداره کل ارشاد مازندران گفت: نمازخانه‌‌ و کتابخانه‌های مساجد مازندران به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیداسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد تسهیلات سفر در جمع خبرنگاران از اکران دو فیلم « ایران برگر و رخ دیوانه » در سینماهای مازندران در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: این دو فیلم در جشنواره فیلم فجر برجسته شدند که از اول فروردین فیلم‌های ایران برگر و رخ دیوانه در سینماهای مازندران اکران شد.

احمدی با اعلام اینکه یک‌هزار مسجد در ایام تعطیلات نوروزی خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهند، تصریح کرد: نمازخانه و کتابخانه‌های مساجد مازندران به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه ایام سوگواری فاطمیه در مساجد مازندران انجام می‌شود،خاطرنشان کرد: بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی همه دستگاه‌های اجرایی همه روزه در سراسر استان به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت این اداره کل در حوزه فرهنگی تسهیلات سفر نوروزی را توزیع بروشورهای تبلیغاتی، نقشه راه‌های مازندران و اماکن تفریحی، برگزاری نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی مطرح کرد و یادآور شد: بعد از ایام فاطمیه برنامه جنگ شادی در سراسر استان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 21 موسیقی سنتی و پاپ در منطقه توریستی مازندران در شهرهای نور، چالوس، عباس‌آباد، رامسر و تنکابن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی خوبی داشته است.

احمدی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی ارشاد استمرار دارد، تصریح کرد: شعار امسال رهبری مبنی بر همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت به صورت فرهنگی در استان محقق می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :