آخرین عناوین

چهارشنبه 1 مرداد 1393-14:54 کد خبر:581

سرپرست اداره کل کتابخانه های مازندران:

زمین کتابخانه مرکزی نکا نامناسب است

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با انتقاد از زمین اختصاص یافته برای کتابخانه مرکزی نکا، این زمین را نامناسب ارزیابی کرد و خواستار تعویض زمین شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، عبدالحسین باقری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نکا با تاکید بر افزایش تعداد کتابخانه های عمومی در نکا، از مسئولین شهرستان خواست تا هر چه سریعتر با تهیه زمینی مناسب در سطح شهر، ساخت کتابخانه مرکزی را آغاز کنند تا دستیابی به یک کتابخانه عمومی مناسب در مرکز شهر برای مردم سهل و آسان باشد.

باقری همچنین پیشنهاد داد کتابخانه مصلی نماز جمعه این شهر با واگذاری به نهاد کتابخانه های عمومی به کتابخانه عمومی ویژه پژوهش های دینی تبدیل شود که مقرر گردید طی جلسه ای جداگانه با امام جمعه نکا این موضوع نهایی شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در ادامه با اشاره به پروژه نیمه تمام کتابخانه عمومی روستای زرندین، موافقت خود را با کمک 10 میلیون تومانی به این پروژه اعلام داشت.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد: این کتابخانه که در دو طبقه با 220 متر زیربنا در زمین اهدایی به ارزش 70 میلیون تومان ساخته خواهد شد، پاسخ مناسبی به تقاضاهای مکرر مردم روستای زرندین باشد.

در این جلسه همچنین جلالیان بخشدار مرکزی نکا با بیان اینکه تقاضاهای مردمی برای ساخت کتابخانه عمومی در بخش ها و روستاهای نکا افزایش یافته است، اظهار داشت: هم اکنون 12 قطعه زمین در 12 روستا برای ساخت کتابخانه عمومی اهدا شده است که به دلیل کمبود اعتبارات،عملیات احداث آن ها ممکن نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :