آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-16:31 کد خبر:5810

سخنگوی اورژانس 115 مازندران خبر داد:

انجام 1244 ماموریت اورژانس مازندران طی 5 روز گذشته

سخنگوی مرکز فوریت‌های اورژانس 115 مازندران گفت: کارکنان این مرکز از 27 اسفند سال گذشته تا صبح امروز به یک هزار و 244 ماموریت اعزام شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهین تفضلی بعدازظهر امروز با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از 27 اسفند سال گذشته تا صبح امروز اورژانس مازندران یک‌هزار و 244 ماموریت انجام داده است، اظهار کرد: 952 مورد غیرتصادفی و 286 مورد تصادفات شهری و جاده‌ای صورت گرفت که با امدادرسانی اورژانس 115 همراه بود.

وی با اشاره به اینکه ساعت 9:37 دقیقه امروز واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور هراز اتفاق افتاد، افزود: این حادثه پنج مصدوم داشت که سه نفر از آسیب‌دیدگان به صورت سرپایی درمان و بقیه به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

تفضلی یادآور شد: تصادف قائم‌شهر نیز با دو نفر فوتی و مصدومیت هفت نفر همراه بود.

این مسئول با بیان اینکه تصادف یک خودروی کامیونت و خودروی پژو پارس در ساعت سه صبح امروز در خیابان تهران قائم‌شهر رخ داد، خاطرنشان کرد: مصدومان به بیمارستان رازی قائم‌شهر منتقل شدند.

وی از دو مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن در مازندران خبر داد و گفت: ساعت 11:29 دقیقه امروز در زرندین نکا به اورژانس تماس گرفته شد.

تفضلی با بیان اینکه حادثه‌دیدگان پنج نفر از اعضای یک خانواده بودند، تصریح کرد: حادثه‌دیدگان دو مرد، دو زن و یک بچه شش ساله بودند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های اورژانس 115 مازندران افزود: دو مرد حادثه‌دیده بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امام حسین نکا منتقل و دو زن و یک بچه به لحاظ کم بودن شدت مسمومیت اقدامات سرپایی انجام و در حال حاضر وضعیت بسیار مناسبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: یک مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن در چالوس صورت گرفت که حادثه در چادر مسافرتی رخ داد و ساعت 10:15 دقیقه امروز با تماس به اورژانس 115 دو حادثه‌دیده به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :