آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-15:14 کد خبر:5817

دبير شوراي اطلاع رساني مازندران :

عزت و اقتدار ما با همدلي و همزباني دولت و ملت تضمين مي شود

دبير شوراي اطلاع رساني در بازديد از پايگاه ايمني و سلامت هلال احمر در شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت : سال 94 بهترين فرصت براي افزايش اعتماد دولت و ملت است .


به گزارش خزرخبر،احمد مظفري بر گسترش و تقويت فضاي همكاري و همدلي بين مردم عزيز و كارگزاران نظام تاكيد كرد و گفت : تمام تلاش استاندار مازندران در سال 93 تقويت وحدت ، همدلي و انسجام بين مسئولين ، شخصيتها و مردم فهيم مازندران بوده است و مطمئنا در سال 94 با توجه به شعار سال كه مقام معظم رهبري تعيين نموده اند اين همكاري و تعامل روبروز بيشتر خواهد شد.

دبير شوراي اطلاع رساني استان تاكيد كرد : مردم عزيز مازندران هميشه پشتوانه و يار و همراه نظام و انقلاب بوده اند و اهداء بيش از 10 هزار و چهار صد شهيد سرافراز خود بيانگر فداكاري و همراهي و همدلي مردم صبور با آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

وي تاكيد كرد : عزت و اقتدار ما با همدلي و همزباني دولت و ملت تضمين مي شود و لازمه اين همكاري صميمانه اعتماد متقابل است.

مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران تصريح نمود : مقام معظم رهبري هر حركت و گفتاري را كه موجب خلل و خدشه در اعتماد مردم به كارگزاران نظام شود را حرام شرعي و خيانت ملي خواندند و انتظار داريم در سال 94 همه به سوي تقويت وحدت و انسجام ملي حركت كنند و از تخريب و تضعيف كارگزاران و خادمان ملت پرهيز نمايند.

وي افزود همانطور كه مقام معظم رهبري تاكيد كردند: انتقاد بايد باشد اما انتقادي كه منطقي و در جهت اصلاح امور باشد نه براي تخريب و انتقام و تضعيف.

مظفري اظهار داشت : شعار سال 94 فرصت گرانبهايي براي مجموعه كارگزاران كشور و استان است تا از ظرفيت و پتانسيل بالاي مردم عزيز براي رشد و توسعه همه جانبه ايران اسلامي بهره ببرند .

سخنگوي شوراي اطلاع رساني استان گفت : سعي مي كنيم در اولين جلسه شوراي اطلاع رساني استان در زمينه راههاي تحقق شعار سال مقام معظم رهبري و تقويت همكاري و همدلي و همزباني مردم و مسئولين در استان  تصمياتي گرفته و اجرايي كنيم.

وي نقش رسانه هاي گروهي را در تقويت همدلي و همزباني ستود و گفت : ظرفيت عظيم و تاثير گذار رسانه اي مازندران بايد در خدمت توسعه استان و گسترش اعتماد مردم به دولت و مشاركت آنان باشد و در صورت انجام درست اين رسالت همكاري و همدلي مردم پشتوانه عظيم و پربركتي براي مصونيت كشور در مقابل توطئه هاي دشمنان خواهد بود

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :