آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-15:28 کد خبر:5819

بخشدار مرزن‌آباد اعلام کرد:

ضرورت تجهیز درمان‌بستر در بخش مرزن‌آباد

بخشدار مرزن‌آباد تجهیز درمان‌بستر را در بخش مرزن‌آباد از ضروریات و خواسته‌های به‌ حق مردم و مسافران دانست و گفت: در این بخش نیازمند حمایت جدی هستیم.


به گزارش خزرخبر،کامران پولادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری و توریستی بخش مرزن‌آباد با وجود هوای سرد و بارانی شاهد ورود مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور به این بخش هستیم.

وی از راه‌اندازی ستاد اسکان فرهنگیان برای نخستین‌بار در بخش مرزن‌آباد خبر داد و افزود: در راستای اسکان فرهنگیان امسال کلاس‌های سه‌ دبیرستان را برای این امر به وسایلی مانند اجاق گاز، فرش، موکت و سیستم گرمایشی تجهیز کردیم.

پولادی خاطر‌نشان کرد: علاوه بر اسکان 135 نفر از فرهنگیانی که از اقصی نقاط کشور به بخش مرزن‌آباد سفر می‌کنند پارکینگ‌های این مدارس را نیز مناسب‌سازی کردیم.

وی تصریح کرد: با طرح اسکان فرهنگیان در مرزن‌آباد توانستیم اقامت شبانه‌ مسافران را نیز افزایش دهیم و با وجود اینکه این‌ کار برای نخستین‌بار در این بخش اجرایی شد اما رضایت بسیاری از مسافران را به‌دنبال داشت.

این مسئول از استقرار مبلغان و روحانیون در چادرهای هلال‌احمر در این بخش خبر داد و تصریح کرد: برای ارشاد و راهنمایی مسافران امسال برای نخستین‌بار تعدادی از روحانیون را در چادرهای ویژه هلال‌احمر در کنار آستانه امامزاده خلیل(ع) مرزن‌آباد مستقر کردیم.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر مرزن‌آباد، عنوان کرد: به‌دلیل قرار گرفتن مرزن‌آباد در ورودی مازندران هر ساله شاهد خیل عظیمی از مسافران به این بخش هستیم که این موضوع بدون شک حوزه خدمات‌دهی را نیز افزایش می‌دهد.

پولادی با اعلام اینکه جمعیت شناور در بخش مرزن‌آباد تاکنون 35‌ هزار نفر هستند، بیان کرد: با حضور مسافران در این چند روز تعطیلات مقدار زباله این بخش که در روزهای عادی هشت تن بود به 13 تن در روز افزایش یافت و به این ترتیب خدمات‌رسانی در تمام زمینه‌ها نیز دو برابر می‌شود.

وی تجهیز درمان‌بستر را در بخش مرزن‌آباد از ضروریات و خواسته‌های به‌حق مردم و مسافران خواند و ادامه داد: اگر چه در حوزه بهداشت و درمان بخش مرزن‌آباد آمادگی کامل دارد و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس پزشکانی به‌صورت شبانه‌روزی در این بخش برای ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است اما نیازمند حمایت جدی در این زمینه هستیم.

بخشدار مرزن‌آباد با قدردانی از پلیس‌راه، راهور و نیروی انتظامی درباره کاهش بار ترافیکی در این منطقه، افزود: بر خلاف سال‌های گذشته که در ایام پیک تعطیلات با ترافیک شدیدی در بخش مرزن‌آباد روبرو بودیم و با یک‌طرفه شدن جاده‌ بومیان نیز در رنج و زحمت قرار می‌گرفتند اما امسال با تدابیری که اندیشیده شد کار هدایت مسافران و بومیان منطقه بدون هیچ مشکلی صورت پذیرفت.

وی در پایان با تاکید به اینکه تمام نیروها و دست‌اندرکاران در بخش مرزن‌آباد در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته موج حضور مسافران از چهار فروردین بیشتر شده و محور کندوان نیز با ازدیاد جمعیت و ترافیک مواجه می‌شود بنابراین از مردم میهمان‌نواز منطقه انتظار داریم که مانند گذشته با صبر و بردباری زمینه‌ را به‌گونه‌ای فراهم کنند که بتوانیم میزبان شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :