آخرین عناوین

چهارشنبه 1 مرداد 1393-18:41 کد خبر:582

تغییرات حق مسلم نماینده ارشد دولت در مازندران / دفاع تمام قد نام آوران مازنی از تصمیم استاندار

در پی درج خبر معرفی حبیب حسین زادگان از سوی ربیع فلاح جلو دار استاندار مازندران به وزارت ورزش ، جهان پهلوانان عسکری محمدیان ، مراد محمدی و مهدی تقوی از استاندار مازندران تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از نسیم ورزش،بر پایه این گزارش چند وقتی است که زمزمه تغییرات در بدنه دستگاه ورزش مازندران در رسانه ها و آحاد جامعه ورزشی گسترش یافته است و این درحالی است که مدیریت فعلی ورزش و جوانان مازندران که شکایت از دو رسانه تخصصی ورزشی را همچنان در کارنامه مدیریتی خود دارد با فشار و انتقادات برخی نمایندگان مجلس و رسانه ها روبرو می باشد.

عده ای  اقدام به جمع آوری امضاء از ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی به منظور ادامه فعالیت مدیر کل فعلی ورزش مازندران کرده اند که با توجه به اینکه برخی از این ورزشکاران در آستانه رویارویی با رقبای خود در مسابقات معتبر ورزشی می باشند این اقدام بر  تمرکز این ورزشکاران تاثیر منفی خواهد گذاشت.

ورزشکاران نباید دغدغه مدیریتی داشته باشند و این را به تصمیمات دولت واگذار کنند و استاندار مازندران قطعا منافع این عزیزان را در تصمیماتش لحاظ خواهد کرد،ورزشکاران مازندران باید بدون استرس و با آرامش خاطر تنها به حضور پر قدرت در میادین ورزشی بیاندیشند.

جمع آوری امضاء از این عزیزان به این صورت است که نامه ای به وزیر ورزش به صورت مشترک و بسیار اداری و تایپ شده و با اسامی تک تک این ورزشکاران از سوی این افراد در اختیار ورزشکاران و قهرمانان مازندران قرار گرفته است تا با این کار مانع عملی شدن تصمیم استاندار مازندران شوند.

سناریوی تقابل ورزشکاران با تصمیم استاندار مازندران با نگارش نامه به وزیر ورزش در نوع خود جالب است و پشت پرده این ماجرا هر چه باشد مطمئنا به منافع ورزشی ها نمی باشد.

همچنین ۳ مدال آور نامی و پرآوازه مازندرانی المپیک و جهانی در بخش دیگری از این  بیانیه در دفاع از تصمیم استاندار مازندران در معرفی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به وزارت ورزش اعلام داشتند: تغییرات حق مسلم نماینده عالی دولت در استان مازندران می باشد و از این تصمیم به طور قطع دفاع تمام قدی خواهیم نمود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: معرفی حسین زادگان را بعنوان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از سوی استاندار مازندران را به فال نیک گرفته و اعلام می داریم: باشد تا با حضور حبیب حسین زادگان بعنوان متولی، ورزش مازندران را تغییر و تحول جدی به خود گیرد.

جهان پهلوانان عسکری محمدیان ، مراد محمدی و مهدی تقوی  ورزش مازندران را بعنوان قطب ورزش کشور و جهان عنوان داشتند و خاطر نشان کردند: ورزش مازندران نیازمند مدیری با قدرت و کاربلد می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :