آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-15:31 کد خبر:5820

فرماندار نوشهر اعلام کرد:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان نوشهر/تکمیل ظرفیت 95درصدی ظرفیت هتل های نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و بارندگی نسبتا قابل توجه در منطقه، ستاد مدیریت بحران شهرستان نوشهر به حالت آماده‌باش درآمد.


به گزارش خزرخبر،محمدعلی قمی‌اویلی در گفت‌وگو با فارس، درباره حادثه منجر به فوت راننده 23 ساله در محور سی‌سنگان نوشهر، اظهار کرد: برخی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند و وقتی وارد جاده‌‌های باز می‌شوند اقدام به رانندگی مخاطره‌آمیز می‌کنند که این هم برای خودشان و هم برای مسافران، گردشگران و مردم بسیار خطرناک است و منجر به حوادث تلخ و ناگواری می‌شود.

فرماندار نوشهر افزود: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره خطراتی که می‌تواند سرعت غیرمجاز و عدم توجه به قوانین و اصول رانندگی ایجاد کند، نسبت به گسترش و فرهنگ‌سازی بیشتر نسبت به رعایت قوانین رانندگی کمک قابل توجهی کرده و سبب کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای و رانندگی شوند.

وی درباره تغییرات جوی و برودت آب و هوایی در شهرستان نوشهر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و بارندگی نسبتا قابل توجه در منطقه، ستاد مدیریت بحران شهرستان نوشهر به حالت آماده‌باش درآمد.

قمی‌اویلی با اشاره به اینکه نیروهای ستاد خدمات سفر نیز در مناطق مختلف حضوری فعال دارند، بیان کرد: به تمامی شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی که در شهرستان نوشهر حضور دارند توصیه می‌شود تا از اقامت در حریم رودخانه‌ها و اماکنی که احتمال خطر وقوع سیل وجود دارد خودداری و به نقطه‌ای امن‌تر نقل مکان کنند.

تکمیل 95 درصدی ظرفیت هتل‌های نوشهر

وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت تقریبا 95 درصد هتل‌های شهرستان نوشهر تکمیل است و بیشتر ویلاهای استیجاری نیز مسافران و میهمانان نوروزی را در خود جای داده‌اند.

گشت‌های نظارتی بر بازار در نوشهر فعال است

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر با بیان اینکه گشت‌های نظارتی بر بازار در نوشهر فعال است، خاطرنشان کرد: در چند نوبت هم شخصا و هم به همراه معاون از اماکن گردشگری بازدید‌ داشتیم و همه چیز در شرایط خوب و مناسبی قرار دارد.

چند برابر ظرفیت شهرستان نوشهر، زباله وجود دارد

وی درباره میزان تولید زباله‌ها در ایام نوروز در شهرستان نوشهر، بیان کرد: با توجه به ورود خیل عظیم مسافران و گردشگران در شهرستان نوشهر، با حجم عظیمی از زباله‌ها روبرو شدیم که اقدام به جمع‌آوری شد.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه چند برابر ظرفیت شهرستان نوشهر، زباله وجود دارد، تاکید کرد: مسافران و گردشگران همکاری لازم را داشته باشند و زباله‌های خود را در محل ویژه دپوی زباله قرار دهند و از انباشت زباله در طول روز پرهیز کنند زیرا در ساعات شب به دلیل کاهش ترافیک، اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها می‌شود.

لزوم افزایش پزشک عمومی در نوشهر و کجور

وی خواستار افزایش تعداد پزشک در مرکز درمانی در بخش کجور و بیمارستان نوشهر شد و اظهار کرد: از دانشگاه علوم پزشکی مازندران می‌خواهیم تا نسبت به حضور پزشک عمومی در این منطقه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، چراکه حضور تنها یک پزشک در قبال حجم بالای مراجعه‌کنندگان در این ایام، جواب‌گوی نیاز شهروندان، مسافران و گردشگران نیست.

برقراری آرامش و امنیت مطلوب در نوشهر

قمی‌اویلی در پایان با تأکید بر اینکه وضعیت شهرستان نوشهر تحت کنترل قرار دارد، متذکر شد: تاکنون هیچ مورد ناامنی در شهرستان نوشهر وجود ندارد و همه چیز در این حوزه در آرامش و امنیت کاملا مطلوبی قرار دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :