آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-15:34 کد خبر:5822

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه خبر داد:

فعالیت 7 پایگاه امدادی و کمپ سلامت نوروزی در سوادکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از فعالیت پنج پایگاه امداد جاده‌ای و دو کمپ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سوادکوه خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس ، جهانگیر آذری صبح امروز در بازدید از کمپ‌های ایمنی و سلامت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به برنامه‌های هلال احمر در حوزه‌های امداد جاده‌ای و عضویت در ستاد خدمات سفر گفت: هلال احمر شهرستان سوادکوه علاوه بر فعالیت پنج پایگاه امداد جاده‌ای اقدام به بر‌پایی دو کمپ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه دو کمپ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در کنار پلیس‌راه آزاد‌مهر سوادکوه و جنب مدرسه امام رضا(ع) شیر‌گاه راه‌اندازی شده است، افزود: اعضای فعال مرکز امور جوانان هلال احمر سوادکوه در این کمپ‌ها اقدامات مختلفی را برای رفاه حال مسافران نوروزی انجام می‌دهند.

وی به برخی از اقدامات خدماتی و فرهنگی هلال احمر اشاره کرد و بیان داشت: تست قند و فشار خون، توزیع کتابچه‌ها و لوح فشرده و بروشور‌های آموزشی و مذهبی و فرهنگی و مناطق دینی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بخشی از فعالیت‌ها در کمپ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سوادکوه است.

آذری از ایجاد فضای دوستدار کودک و خیمه نماز در جنب کمپ‌های ایمنی و سلامت هلال احمر خبر داد و گفت: کمپ ایمنی و سلامت آزاد‌مهر به صورت شبانه‌روزی در خدمت مسافران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :