آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-15:44 کد خبر:5824

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

توزیع گوشت و میوه بدون محدودیت در مازندران/کشیک فعال عاملان توزیع مرغ و گوشت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بدون محدودیت مرغ و گوشت و میوه در بازار مازندران توزیع و در اختیار عاملان فروش قرار می‌گیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، دلاور حیدرپور پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار میوه و گوشت در ایام عید نوروز ذخیره‌سازی به اندازه کافی انجام شده است، اظهار کرد: سیب و پرتغال به میزان کافی در سطح استان به ویژه در غرب مازندران به لحاظ مسافرخیز بودن تامین و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه مرغ و گوشت به اندازه کافی در بازار شب عید مازندران توزیع شده است، افزود: در ایام تعطیل عید نوروز برخی اماکن فروش مرغ و گوشت در شهرستان‌ها به صورت کشیک فعال هستند.

حیدرپور تصریح کرد: در صورت هرگونه تقاضا برای مرغ و گوشت سازمان جهاد کشاورزی بدون محدودیت در اختیار عاملان فروش قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به سفر اخیر وزیر متبوع به مازندران اشاره کرد و ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی در سفر به مازندران از پروژه‌های شیلاتی استان بازدید داشتند.

وی افزود: پرورش ماهیان دریایی در قفس نوشهر، مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر آبزیان شهید رجایی ساری و مرکز تکثیر ماهیان خاویاری قره برون در چپکرود جویبار مورد بازدید وزیر جهاد کشاورزی قرار گرفت.

حیدرپور هدف از بازدید وزیر جهاد کشاورزی را توسعه پروژه‌های کشاورزی و شیلاتی دانست و یادآور شد: بچه ماهیان دریایی و  رودخانه‌ای وقتی رهاسازی شوند سبب تقویت ذخایر دریایی شده و به صیادان کمک می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :