آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-15:50 کد خبر:5826

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد:

ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز/حفظ جان مسافران با رعایت نکات ایمنی

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران از تلاش راهداران برای روان‌سازی تردد در محور هراز خبر داد و گفت: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر نقاط این جاده شریانی نیمه‌سنگین بوده و در برخی مناطق روان است.


به گزارش خزرخبر،علی نوری‌پور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: راهداران محور مواصلاتی هراز به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش بوده و هم‌اکنون برای روان‌سازی تردد در محور هراز تلاش دارند.

وی با بیان اینکه ترافیک در بیشتر نقاط این جاده شریانی نیمه‌سنگین بوده و در برخی مناطق روان است، ادامه داد: هوای بخش لاریجان نیز نیمه‌ابری و صاف است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با تأکید بر اینکه چگونگی تردد و ترافیک از منطقه پلور تا گزنک نیز سنگین گزارش شده است، خاطرنشان کرد: رانندگانی که در این محور تردد دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

این مسئول با اشاره به ریزش‌های پی‌درپی کوه در محور هراز و مسدود شدن مقطعی این محور طی روزهای گذشته، یادآور شد: در این بین شاهد کشته و مجروح شدن تعدادی از مسافران نوروزی و هموطنان‌مان بودیم که در نخستین روزهای سال جدید قصد تردد به شمال کشور را داشتند.

نوری‌پور در پایان یادآور شد: بارش شدید باران و روان شدن سیل در منطقه زیارباغ محور هراز هم در روزهای گذشته سیلاب را به همراه داشت که در آن کند شدن تردد خودروها و ترافیک سنگین را در این جاده ریانی کشور شاهد بودیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :